بورس خفیف صعود کرد



بورس ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
 هرچند که روند حرکت شاخص کل بورس در ساعات میانی امروز صعودی بود، اما این شاخص در ساعات پایانی دوباره روند نزولی به خود گرفت تا درنهایت صعود خفیفی را ثبت کرده باشد. 

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۱۶۱۱ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۴۷۳ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۷۷۵ واحد افزایش یافت و رقم ۴۰۴ هزار و ۶۵۷ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۳۰۰ هزار معامله به ارزش ۳۹ هزار و ۴۹۲ میلیارد ریال انجام شد.

 

معدنی و صنعتی گلگهر و توسعه معادن و فلزات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل گسترش نفت و گاز پارسیان، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پتروشیمی پردیس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

 

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس ۱۲۴ واحد کاهش یافت و در رقم ۱۹ هزار و ۴۱۵ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار ۱۳۹ هزار معامله انجام دادند که ۵۸ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال ارزش داشت.

 

بیمه پاسارگاد، فولاد هرمزگان جنوب و سنگ آهن گوهرزمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و پالایش نفت لاوان، پتروشیمی تندگویان، صنعتی مینو و سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------