آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

هزینه‌ها بالا رفته، فروش هم کاهش پیدا کرده، حتی در شمیرانات



قیمت کالاها ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
امیر امینیان رئیس اتحادیه اغذیه فروشان شهرستان شمیرانات درخصوص تاثیرات افزایش قیمت کالاها بر فروش اغذیه‌فروشان، می‌گوید که هزینه‌ها بالا رفته و فروش‌شان متاسفانه کم شده است. توان خرید مردم هم پایین آمده و تناسب بین هزینه‌ها و درآمدها نیست. اگر فروش به همین منوال باشد، امکان جمع‌آوری هم هست. 

امیر امینیان در گفتگو با  انتخاب  درباره تاثیر موج جدید افزایش قیمت‌ها بر فروش اغذیه‌فروشان شهرستان شمیرانات، گفت: «هزینه‌ها بالا رفته و فروش‌شان متاسفانه کم شده است. توان خرید مردم هم پایین آمده و تحمل پرداخت مثلا 200 تومان برای یک پیتزا آن هم با این حقوق‌ها خیلی سخت است. تناسب بین هزینه‌ها و درآمدها نیست. بعضی‌ها توان پرداخت را دارند ولی در مجموع باعث کاهش فروش شده است.»

 

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا مواردی مشاهده شده که تصمیم به تعطیلی واحد صنفی خود بگیرند، گفت: «فعلا دارند تحمل می‌کنند. ولی باید ببینیم آینده چه پیش می‌رود. اگر فروش به همین منوال باشد، امکان جمع‌آوری هم هست. ما چون در منطقه شمیران هستیم برخی موارد هنوز محسوس نشده و اعلام نکرده‌اند. به طور کلی از چند واحد صنفی تحقیق کردیم که نشان داد به نسبت ماه‌های گذشته کاهش فروش داشته‌اند. البته این مهم درمورد واحدهای شمیران است؛ شمیران مردم متمول دارد ولی بحثش با تهران جداست.»

 

امینیان همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمی برای کاهش کیفیت مواد مورد استفاده از سوی فروشندگان گرفته شده است یا خیر، بیان کرد: «بعضی جاها کیفیت را رعایت می‌کنند چون مردم بد و خوب را تشخیص می‌دهند ولی ممکن است مواردی هم باشد به این صورت که مثلا برای زعفران از رنگ استفاده کنند ولی در دراز مدت اثر خود را خواهد گذاشت.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------