آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

مصرف مرغ کشور همچنان کاهشی است



  مرغ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
براساس اعلام مرکز پژوهش‌های مجلس، مصرف مرغ در کشور ۳۰ تا ۵۰درصد کاهش یافته است. وزارت جهاد کشاورزی برآورد می‌کند که این کاهش مصرف بیش از ۳۰درصد باشد و به دنبال توزیع کالا برگ مرغ و تخم‌مرغ برای بازگشت مصرف به روال قبل خود است. 

مرغداران خواهان افزایش قیمت این محصول هستند به همین منظور در جلسه تنظیم بازار هفته پایانی شهریور با حضور معاون اول رئیس جمهور این موضوع بررسی می‌شود.گفتنی است که قیمت تمام شده مرغداران در کشور بالا و شرایط رقابت با کشور‌های مانند ترکیه برای صادرات ندارد هرچند این وضعیت در مرغداران دارای زنجیره ارزش مناسب‌تر است.

 

صنعت طیور کشور سال‌ها به دریافت نهاده‌های دامی با ارز دولتی ۴۲۰۰ تومان عادت کرده و به خوبی بر روی افزایش بهره وری و ارتقاء ضریب تبدیل در صنایع کار نکرده است.صنعت مرغداری کشور علاوه بر اینکه نیازمند آن است که تا حد امکان نهاده‌های دامی مورد نیاز خوراک طیور را داخلی‌سازی کند بلکه با زنجیره کردن چند هزار واحد مرغداری کوچک در قالب یک برند می‌تواند هزینه تمام شده را کاهش دهد.

 

 بهار

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------