آخرین اخبار اقتصادی

حقوق کارگران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

وزیر کار: از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند

وزیر کار اعلام کرد که از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند. به گزارش عصرایران، به این نتیجه رسیدیم که با ارسال…

گسترش تحریم‌های ژاپن علیه روسیه/صادرات اقلام مرتبط به تسلیحات شیمیایی منع شد



  تحریم‌ها علیه روسیه,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن امروز (دوشنبه) اعلام کرد، توکیو بسته جدید تحریم‌ها علیه روسیه بر سر جنگ در اوکراین را تایید کرده و طبق آن ۲۱ سازمان مرتبط با صنعت دفاعی منع شده و صادرات اقلام مرتبط با تسلیحات شیمیایی متوقف می‌شود.

 به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، سازمان‌هایی که به تازگی از سوی ژاپن ممنوع شده‌اند، عبارتند از شرکت «موسلکترونپرویکت» (Moselektronproyekt)، انجمن تحقیقات و تولید «اتالون» (Etalon)، شرکت «انرجیا» (Energia) و «موسسه علیخانوف برای فیزیک نظری و تجربی» در «موسسه مرکز تحقیقات ملی کورچاتوف» (Kurchatov).

 

براساس بیانیه وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن، تحریم‌های جدید علیه روسیه از سوم اکتبر (۱۱ مهرماه) اجرایی خواهند شد.

 

به دنبال حمله روسیه به اوکراین در ۲۴ فوریه، کرملین با تحریم‌هایی از سوی غرب علیه شخصیت‌ها و نهادهایش مواجه شده است. در تازه‌ترین تحولات، روسیه در حال برگزاری رفراندوم‌هایی در مناطق شرقی اوکراین از جمله لوهانسک، دونتسک و همچنین زاپوریژیا به منظور ضمیمه کردن آنها به خاک روسیه است.

 

مسکو با ادغام مناطق لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا به روسیه، می‌تواند تلاش‌ها برای باز پس گرفتن آنها را به عنوان حمله به خودش تلقی کند و این هشداری به کی‌یف و متحدان غربی آن است.

 

رای‌گیری برای چندمین روز پیاپی در مناطق شرقی اوکراین با هدف الحاق این اراضی به روسیه ادامه دارد و احتمالا پارلمان روسیه ظرف چند روز برای رسمی کردن این الحاق دست به کار می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------