آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

صعود ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس



 بورس,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
صعود بیش از ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس باعث شد این شاخص بتواند کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد را پس بگیرد. 

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۲۰ هزار و ۱۲ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۴۰۹ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز ۶۱۵۳ واحد صعود و رقم ۴۲۰ هزار و ۳۹۹ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۳۷۰ هزار واحد به ارزش ۴۴ هزار و ۱۱۹ میلیارد ریال انجام شد

 

ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، بانک ملت، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گل گهر و صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

 

شاخص کل فرابورس هم با ۱۱۴ واحد افزایش به رقم ۱۸ هزار و ۶۰۲ واحد ایستاد. در این بازار ۲۰۶ هزار معامله انجام شد که ۱۸۹۲ میلیارد ریال ارزش داشت.

 

پتروشیمی زاگرس، پالایش نفت شیراز، فرابورس ایران، سرمایه گذاری صبا تامین و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و بیمه پاسارگاد و آهن و فولاد غدیر ایرانیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------