آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لوازم خانگی گران خواهد شد؟

محمود سیجانی اظهار داشت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید…

ماجرای خودروهای بی یال و کوپال!



 ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
اعضای یک باند سرقت خودرو در حالی با تلاش گسترده نیروهای کلانتری سپاد مشهد دستگیر شدند که اموال و قطعات قابل فروش را باز می کردند و سپس این خودروهای بی یال و کوپال را در کوچه پس کوچه های شهر رها می کردند.

به گزارش خراسان، ماموران کلانتری سپاد مشهد در پی رصدهای اطلاعاتی به سرنخ هایی از سرقت خودروهای پراید دست یافتند که بررسی های نامحسوس نشان می داد، یک باند حرفه ای در سرقت این خودروها نقش دارند بنابراین آن ها با استفاده از راهنمایی و تجربیات سرهنگ حسین دهقان پور (رئیس پلیس مشهد) به تجزیه و تحلیل های کارشناسی پرداختند و شیوه های شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت ها را زیر ذره بین تحقیقات قرار دادند. چند ساعت بعد گروه ویژه ای از افسران دایره اطلاعات و تجسس با فرماندهی مستقیم سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری سپاد) وارد عمل شدند و به طور نامحسوس به گشت زنی بامدادی پرداختند.

 

حدود ساعت 3:30 بامداد نیروهای گشت نامحسوس به خودروی پرایدی در خیابان توس 43 مشکوک شدند که راننده 30 ساله آن مدعی بود در آن ساعت بامداد قرار ملاقات ویژه ای با یکی از دوستانش دارد. همین جمله کافی بود تا نیروهای کارآزموده کلانتری او را زیر چتر اطلاعاتی بگیرند. این درحالی بود که استعلام مخفیانه نیروهای انتظامی از مرکز فرماندهی، از سرقتی بودن خودروی مذکور حکایت داشت بنابراین ماموران طوری دستبندهای قانون را پشت فرمان خودرو به  دستان راننده حلقه زدند که از بیرون چیزی مشخص نبود.

در این هنگام ناگهان پراید دیگری از راه رسید و کنار خودروی جوان 30 ساله توقف کرد.

 

ماموران کلانتری نیز بی درنگ دستبندهای فولادین را بر دستان راننده 24 ساله گره زدند و با انتقال دو متهم معتاد به کلانتری، بررسی های تخصصی را آغاز کردند.از سوی دیگر در بازرسی از مخفیگاه «میلاد» (متهم 30 ساله) تعدادی مدارک خودروهای سرقتی دیگر نیز کشف شد و بدین ترتیب ماجرا اهمیت ویژه ای یافت. دو سارق حرفه ای که زیر رگبار سوالات فنی قرار گرفته بودند، به سرقت دو خودروی مذکور از ابتدای خیابان فرمانیه شاندیز و کوی سیدی مشهد اعتراف کردند.

 

مسعود (متهم 24 ساله) در ادامه بازجویی ها گفت: من به تازگی وارد پاتوق خلافکاران در منطقه توس شده بودم که با «میلاد» هنگام مصرف مواد مخدر آشنا شدم. او خودروی سرقتی داشت که با یکدیگر به منطقه شاندیز رفتیم و من هم خودرویی را سرقت کردم. قرار بود ابتدا قطعات قابل فروش هر دو خودرو را باز کنیم و سپس برای مصرف مواد مخدر به قله کوه های خلج برویم!

 

این سارق جوان ادامه داد: بعد از آن که قطعات خودروهای پراید را به سرقت می بردیم، لاشه آن را که دیگر مانند شیر بی یال و کوپال بود، در مناطق خلوت رها می کردیم.

 

گزارش خراسان حاکی است در حالی که تعدادی از شاکیان به کلانتری مراجعه کرده اند، بررسی های بیشتر درباره سرقت های دیگر اعضای این باند و مالخران اموال سرقتی همچنان ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------