۱۳۰ هزار تن تخم مرغ را از کجا وارد کرده‌اید؟



  اخباراقتصادی,خبرهای  اقتصادی ,تخم مرغ

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در وکنش به اظهارات معاون وزیر جهاد کشاورزی در شبکه خبر گفت: اگر آمار ما که با مرغداران در ارتباطیم اشتباه است وزارتخانه آمار درست را دقیق اعلام کند تا مردم بدانند. 

ناصر نبی پور رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در گفت و گو با  ایلنا، در واکنش به مصاحبه علی اکبر مهرفرد معاون وزیر جهاد کشاورزی با شبکه خبر و تکذیب 15 میلیون مرغ معدوم شده، اظهار کرد: آقای مهر فرد تکذیب کنند یا نکنند به حال مرغداران تاثیری نخوتهد داشت. اگر 15 میلیون نیست پس ایشان یک عددی بگویند. چند میلیون از یک میلیون شروع می شود تا صدمیلیون ادامه دارد. اگر 15 میلیون نیست پس حتما 14 میلیون و 999 مرغ معدوم شده است. ایشان عدد درست را می دانند دقیق اعلام کنند. تا 5 دقیقه قبل به ما اطلاع دادند400 هزار مرغ دیگر  که معدوم شده است.

 

وی افزود: نمی توان کلی گویی کرد باید عدد صحیح را برای مردم اعلام کرد. این مسئله باید شفاف سازی شود. همین امروز آمار قم، قزوین و تهران را در بیاورید بالای یک میلیون مرغ معدوم شده است.

 

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در خصوص واردات تخم مرغ خاطر نشان کرد: هنوز تریلی وارداتی تخم مرغ از گمرک ترخیص نشده است. مرغداری ها یکی پس از دیگری تعطیل می شوند آقایون تا چه زمانی می خواهند واردات کنند؟ 130 هزار تن واردات تخم مرغ اصلا امکان پذیر است؟ ما در سال 94 که اوج صادراتمان بود در طی یک سال تنها 94 هزار تن صادر کنیم. اگر این میزان وارد کنند که باید به قیمت کیلویی 300 تومان برسد. ما اگر می توانیم 200 هزار تن تخم مرغ صادر کنیم پس چرا تخم مرغ وارد کردند؟ اگر مرغداری ها فعال بشوند و ما تخم مرغ تولید کنیم 200 هزار تن مازاد داریم اما در حال حاضر مرغداری ها همه معدوم و تعطیل شده‌اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------