ادامه افزایش نرخ دلار و سکه در بازار / دلار ۴۶۵۰ تومان شد



  اخبار اقتصادی ,خبرهای  اقتصادی, نرخ دلار و سکه

سکه تمام و دلار آمریکا در بازار امروز - یکشنبه - باز هم به روند افزایشی روزهای گذشته خود ادامه داده‌اند و رکوردهای جدیدی را به ثبت رسانده‌اند. 

به گزارش ایسنا، به طور کلی بازار ارز با افزایش نرخ‌ها همراه شده است. دلار آمریکا که از هفته گذشته در تمامی روزها در شیب صعودی قرار داشت، امروز هم در ادامه همان مسیر به حرکت افزایشی خود ادامه داده و با رسیدن به نرخ ۴۵۸۳ تومان به بالاترین نرخ امسال خود رسیده است. همچنین یورو بیشترین افزایش قیمت را در میان سایر ارزها داشته است و با افزایش ۱۲۳ تومانی مسیر صعودی روزهای قبل را ادامه داده است. سایر ارزها نیز از این قاعده مستثنی نبوده‌اند همه ارزهای مهم نیز همچون روزهای گذشته در بازار با افزایش قیمت روبرو بوده‌اند. پوند انگلستان، لیر ترکیه، یوان چین و درهم امارات از جمله این ارزها هستند.  

 

اما سکه در هفته گذشته بالا و پایین زیادی را تجربه کرد و امروز در ادامه حرکت روز گذشته خود با افزایش قیمت همراه شده و به یک میلیون و ۵۲۱ هزار تومان رسیده است که بالاترین نرخ سکه تمام در سال جاری است. افزایش سکه تمام در بازار امروز نسبت به سایر سکه بسیار محسوس‌تر و پررنگ‌تر بوده است به طوری که نسبت به دیروز این نوع سکه ۱۱  هزار تومان گران شده است.

 

همچنین گفتنی است که سایر اقلام سکه نیز در ادامه روند صعودی روز گذشته خود با شیب آرام‌تری افزایشی شده‌اند.

 

بازار طلا نیز وضعیت مشابه با ارز و سکه دارد. بازار طلای داخلی در هفته گذشته وضعیت نسبتا با ثباتی داشت و در این هفته اندکی با افزایش قیمت روبرو شد و امروز هم تا حدودی به این افزایش قیمت ادامه داده است.

 

  اخبار اقتصادی ,خبرهای  اقتصادی, نرخ دلار و سکه

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------