آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بهار امسال با افزایش قیمت خودرو آغاز شد/ رشد بهای خودروهای داخلی به طور میانگین ۴۷میلیون تومان بود

بررسی بازار خودرو از ابتدای فروردین تاکنون نشان می‌دهد سال ۱۴۰۳ با تلاطم بازار آغاز شده است. به گزارش خبرآنلاین، این دومین…

کاهش نامحسوس قیمت طلا در بازار/ سکه ۲.۹۸۰.۰۰۰ تومان شد



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,سکه
قیمت سکه و طلا امروز در بازار تهران با کاهش اندکی روبه‌رو شد؛ به طوری که سکه در نهایت در بازار با نرخ 2 میلیون و 980 هزار تومان به فروش رفت. 

به گزارش خبرآنلاین، قیمت سکه امامی امروز در بازار 3 هزار تومان، سکه بهار آزادی 10 هزار تومان و نیم‌سکه 5 هزار تومان کاهش یافت؛ این در حالی است که ربع‌سکه و سکه یک‌گرمی بدون تغییر ماند.

 

به این ترتیب در بازار سکه امامی با قیمت 2 میلیون و 980 هزار تومان، سکه بهار آزادی با قیمت 2 میلیون و 800 هزار تومان، نیم‌سکه یک میلیون و 450 هزار تومان، ربع‌سکه 760 هزار تومان و سکه گرمی 420 هزار تومانی فروخته شد.

 

 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,سکه

 

از سوی دیگر، قیمت هر گرم طلای 18عیار 2 هزار و 720 تومان کاهش یافت؛ به طوری که در نهایت با قیمت 241 هزار و 260 تومان به فروش رفت. هر مثقال طلا نیز یک میلیون و 44 هزار و 500 تومان بود.

 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,سکه

 

در بازار ارز اما قیمت یورو 16 تومان و پوند انگلیس 11 تومان بالا رفت؛ این در حالی است که درهم امارات با افت 7 تومانی و لیر ترکیه با افت 19 تومانی روبه‌رو شد.

 

 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,سکه

بر این اساس، یورو با نرخ 9651 تومان، پوند انگلیس 10913 تومان، درهم امارات 2253 تومان، لیر ترکیه 1777 تومان و یوان چین 1243 تومان فروخته شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------