بهمنی:نباید ارز را ارزان بفروشیم/«جمشید بسم الله»به تنهایی نمی‌تواند بازار را به دست گیرد



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی , بهمنی
محمود بهمنی درباره اینکه در شرایط کنونی کشور و احتمال بازگشت مجدد تحریم‌ها چه باید کرد تا بار دیگر شاهد ظهور بابک زنجانی‌ها و جمشید بسم‌الله‌ها نباشیم، گفت: جمشید بسم الله یک نفر است به تنهایی که نمی‌تواند ارز مملکت را به دست گیرد.

 به گزارش  ایلنا ؛وی خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد اقتصاد کشور ما دولتی است، ۵۱ میلیون دلار درآمد ارزی ماست، مگر یک نفر می‌تواند اقتصاد ما را تحت تاثیر قرار دهد؟

 

نماینده مردم ساوجبلاغ با اشاره به شرایط تحریم گفت: وقتی شما تحریم می‌شوید، نفت‌تان را رسمی نمی‌خرند، مجبوری نفت خود را بفروشی؛ مجبوری اعلام کنی هرکسی می‌تواند در داخل نفت را خریداری کند.

 

وی افزود: مهم فروش نفت است و اینکه انتقال انجام شود. مهم این است که فساد نباشد، پول خورده نشود و منابع کشور از بین نرود.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هنگامی که از سالم بودن شرایط مطمئن باشید، می‌توانید به هر طریقی که لازم و صلاح می‌دانید نفت، ارز و کالای خود را بفروشید.

 

وی در پاسخ به این سوال در شرایطی که کشور قرار دارد و هر ارزی سرمایه ملی محسوب می‌شود ، چه باید کرد که ذخایر ملی حیف و میل نشود، عنوان کرد: در شرایط خاصی قرار داریم باید مراقب ذخایر ملی خود باشیم. نباید ارز را ارزان بفروشیم، باید ارز را در اختیار کسانی قرار دهیم که نیاز دارند. اینکه هر کسی خواست مسافرت برود ارز بدهیم درست نیست، باید به نیازمندان واقعی ارز بدهیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------