آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

ادیانی: سهمیه بندی بنزین در دستور کار نیست



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,بنزین
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: فعلا سهمیه بندی بنزین در دستور کار نیست، اما به عنوان یک فرض احتمالش وجود دارد. 

علی ادیانی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که  آیا بنزین سهمیه بندی خواهد شد، بیان‌ کرد: ما امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و در شرایط جنگی به طور طبیعی باید شرایط را درک کنیم و برنامه‌ریزی‌ها را متناسب با شرایط انجام دهیم. تاکنون تصمیمی برای سهمیه بندی بنزین صورت نگرفته شده است، اما به عنوان یک فرض این احتمال وجود دارد.

 

وی در ادامه‌ بیان‌ کرد: دشمن به دنبال تحت فشار قرار دادن اقتصاد کشور است که یکی از این حوزه‌ها مربوط به حامل‌های انرژی می‌شود. دولت و مجموعه نظام با هر عملی که منجر به اذیت مردم و اختلال در امور و معیشتی آنها شود مقابله می‌کند.

 

نماینده مردم قائمشهر، تصریح کرد: اگر کشور به این نتیجه‌ برسد که برای مدیریت شرایط و کمک به مردم باید همانند دوره جنگ بنزین را سهمیه بندی کرد، تصمیم منطقی است.

 

وی در پایان گفت: تاکنون نه مجلس شورای اسلامی و نه دولت به این سمت حرکت نکرده است، اما اگر قرار باشد سهمیه بندی صورت بگیرد، این که چقدر سهمیه باید داده شود و قیمت‌ها نیز چگونه باشد، ساز و کار خاص خود را می طلبد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------