آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لوازم خانگی گران خواهد شد؟

محمود سیجانی اظهار داشت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید…

مجله تایکون عکس پسر خاوری را حذف کرد / علت چیست؟



مجله تایکون ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
روز گذشته مجله کانادایی تایکون عکس پسر خاوری را روی جلد مجله خود چاپ کرده و از او به عنوان تاجر الهام‌بخش سال نام برده بود. اما صبح امروز این مجله هم عکس پسر خاوری را از جلد مجله برداشت و هم مطلب مربوط به او را از وبسایت خود حذف کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، روز گذشته مجله کانادایی تایکون، از آدری خاوری به‌عنوان «تاجر الهام‌بخش» سال ۲۰۲۲ نام برده و در توصیف پسر خاوری نوشته: «او از خانواده‌ای می‌آید که سال‌ها تجربه کارآفرینی دارد و این تجربه و ظرافت‌ها به او رسیده‌است».

 

اما حالا پیگیری‌های تجارت‌نیوز نشان می‌دهد مجله آمریکایی تایکون اعتبار چندانی ندارد و تاکنون عکس افرادی را روی جلد خود آورده که کمتر مشهورند. افرادی که کمتر نام و نشانی از آنها در موتورهای جستجو وجود دارد. حالا این سوال پیش آمده که آیا انتشار عکس پسر خاوری روی جلد این مجله کانادایی، سفارشی و رپرتاژ بوده یا این سبک و رویه این مجله است؟

مجله تایکون ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

 

اما مجله تایکون چگونه مجله‌ای است؟ این مجله کار خود را از سال ۲۰۲۰ آغاز کرده است. یعنی تنها دو سال است که فعالیت می‌کند. اما جدای از عمر کوتاه مجله، آمار دیگری که از این مجله در دسترس است جالب است. مجله تایکون در صفحه لینکدین خود تنها نام شش کارمند را ثبت کرده، در صفحه یوتیوب خود تنها ۳ مشترک و در صفحه توییتر خود تنها ۱۸۰۰ فالوئر دارد.

 

این مجله صبح امروز این گزارش را از وبسایت خود حذف کرد. در صفحه لینکدین تایکون نظرات چند کاربر در اعتراض به این گزارش ثبت شده بود: یکی از آنها نوشت: «شما قبل از انتشار گزارش‌هاتون اصلا تحقیق می‌کنید؟ این شخص پسر مدیر عامل سابق بانک ملی ایرانه که به کانادا گریخته است. »

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------