آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

کاهش هزار تومانی قیمت مرغ در بازار



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی , قیمت مرغ
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: عرضه مرغ منجمد دولتی و تامین نهاده‌های دامی قیمت مرغ را در بازار کاهش داد و مرغ به 12 هزار و 950 تومان رسید. 

مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در گفت‌وگو با  ایلنا، در خصوص قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: قیمت مرغ در خرده‌فروشی‌ها با هزار و 150 تومان کاهش نسبت به روز گذشته به قیمت 12 هزار و 950 تومان رسیده است.

 

وی افزود: قیمت مرغ زنده با هزار تومان کاهش نسبت به دو روز گذشته 8800 تومان، میدان بهمن 11 هزار و 400 تومان، قیمت کشتارگاه 11هزار و 750 تومان و قیمت تحویل درب واحدهای صنفی هم 11 هزار و 950 تومان است.

 

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی دلیل کاهش قیمت مرغ را افزایش عرضه به بازار دانسته و عنوان کرد: یکی از دلایل آن تامین نهاده‌های دامی مورد نیاز و جوجه‌ریزی مجدد تولیدکنندگان است و دلیل دیگر آن توزیع مرغ منجمد دولتی به بازار است که باعث کاهش در بازار شده است.

 

وی افزود: البته با افزایش قیمت مرغ، کاهش شدید تقاضا در بازار به وجود آمد که می‌توان از آن به عنوان عامل اصلی کاهش قیمت‌ها نام برد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------