آخرین اخبار اقتصادی

بیت‌کوین ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید

هاوینگ مورد انتظار بیت‌کوین رخ داد و ارتفاع بلوک بیت‌کوین به ۸۴۰هزار رسید. به گزارش ایسنا، این رویداد که تعداد سکه‌های جدید…

دولت در بودجه 98 به دنبال کاهش فاصله طبقاتی است



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,غلامرضا کاتب
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در بودجه سال 98 به دنبال رفع مشکلات معیشتی مردم و کاهش فاصله طبقاتی در جامعه است. 

غلامرضا کاتب روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کاهش فاصله طبقاتی و محرومیت زدایی در جامعه با ایجاد اشتغال پایدار حاصل می شود و در بودجه 98 دولت برنامه های خوبی برای کاهش آمار بیکاری به مجلس ارائه کرده است.

 

وی خاطر نشان کرد: با وجود تحریم های ظالمانه استکبار جهانی مسیر اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی در کشور نباید متوقف شود و دولت در تقدیم لایحه بودجه 98 به مجلس شورای اسلامی اجرای طرح های اشتغال محور در کشور را در دستور کار قرار داده است.

 

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت و مجلس بر تصویب لایحه بودجه شفاف و کارآمد برای سال 98 توافق دارند و محرومیت زدایی و توجه به اقشار کمتر برخوردار جامعه با افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در دستور کار است.

 

کاتب اضافه کرد: دولت در سال جاری برای توانمند کردن بخش روستایی کشور تسهیلات قابل توجهی ارایه کرده است و این رویه برای سال آینده هم ادامه می یابد.

 

وی تصریح کرد: استکبار جهانی با اتخاذ تحریم های ظالمانه معیشت مردم را نشانه گرفته است که دولت با ارائه بسته های حمایتی برای رفع مشکلات کارگری و کارمندی جامعه برای سال 98 تلاش می کند.

 

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: روند بررسی بودجه 98 از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خوبی درحال انجام است و همدلی بسیار مطلوبی برای تصویب این لایحه بین دولت و مجلس وجود دارد.

 

به گزارش ایرنا، رئیس جمهوری چهارم دیماه جاری با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، لایحه بودجه 1398 را با سقف 17 میلیون و 32 هزار و 332 میلیارد و 270 میلیون ریال تقدیم کرد.

 

بر این اساس منابع بودجه عمومی دولت چهار میلیون و 77 هزار و 137 میلیارد و یک میلیون ریال و درآمد اختصاصی وزارتخانه ها و موسسه های دولتی 709 هزار و 126 میلیارد و 827 میلیون ریال است.

 

بودجه شرکت های دولتی، بانک ها و موسسه های انتفاعی وابسته به دولت از نظر درآمدها نیز 12 میلیون و 747 هزار و 545 میلیارد و 475 میلیون ریال و از لحاظ هزینه ها و سایر پرداخت ها، همین میزان است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------