شماره شبای ۶میلیون مشمول سهام عدالت ثبت نشده است



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی , سهام عدالت
بر اساس اطلاعیه سازمان خصوصی سازی، هنوز افراد زیادی از مشمولان وارد سامانه سهام عدالت نشده‌اند و شماره شبای بانکی خود را ثبت نکردند که ممکن است این افراد از شمول تعلق سهام عدالت خارج شوند. 

به گزارش مهر به نقل از سازمان خصوصی سازی، اگر چه تعداد زیادی از مشمولین سهام عدالت طی حدود دو سال گذشته شماره شبا بانکی و اطلاعات تکمیلی لازم را در سامانه سهام عدالت ثبت نموده اند و از سود عملکرد سال های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ سهام عدالت نیز بهره مند شده اند، اما هنوز حدود ۶ میلیون نفر از مشمولین وارد سامانه سهام عدالت نشده و یا اطلاعات شبا بانکی خود را در سامانه درج نکرده اند.

 

بر اساس این گزارش، مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور بیشترین همکاری با سامانه سهام عدالت را داشته اند و بیش از ۹۰ درصد این مددجویان شماره شبا بانکی خود را در سامانه به ثبت رساندند ولی کارکنان دولت و برخی دیگر از اقشار مشمول سهام عدالت کمترین میزان ثبت شبا بانکی داشته اند.

 

البته نکته مهم این است که طرح توزیع سهام عدالت همانند طرح‌های حمایتی مشابه نظیر پرداخت یارانه‌ها که صرفاً سرپرستان خانوار طرف طرح قرار دارند نمی باشد و در طرح سهام عدالت یکایک افراد خانوار باید به صورت فردی وارد سامانه سهام عدالت شده و اطلاعات شبای بانکی خود را به ثبت برسانند.

 

طبق اعلام سازمان خصوصی سازی، این سازمان از عموم مشمولین سهام عدالت تقاضا و تأکید کرده است با توجه به محدود بودن مهلت زمانی برای ورود و درج شبا بانکی در سامانه سهام عدالت و از آنجا که ممکن است این افراد از شمول تعلق سهام عدالت خارج گردند، تمامی افراد خانوارهایی که از این سهام برخوردارند هر چه سریعتر و طی بهمن ماه جاری نسبت به اعلام شبا بانکی خود اقدام کنند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------