آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

فروش بلیت قطارهای نوروزی تهران-مشهد از ساعت ۱۷ فردا آغاز می‌شود



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی , بلیت قطار
رئیس ستاد سفرهای نوروزی یک شرکت ریلی از آغاز فروش بلیت قطارهای مسافری نوروز ۹۸، به صورت اینترنتی، اپلیکیشنی و ۱۵۳۹ از ساعت ۷ صبح سه‌شنبه ۱۶ بهمن ماه ۹۷ به جز محور تهران-مشهد خبر داد. 

به گزارش  مهر به نقل از رجا، محمدرضا شناسنده گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، در روز سه‌شنبه ۱۶ بهمن ماه ۹۷، فروش بلیت قطارهای مسافری کلیه محورها به جز مشهد مقدس آغاز خواهد شد.

 

وی افزود: از ساعت ۱۲ ظهر همان روز، بلیت‌ قطارهای کمربندی مشهد (مانند: اهواز-مشهد، کرمانشاه-مشهد، تبریز-مشهد، زنجان-مشهد، ساری-مشهد، یزد-مشهد و ...) به فروش می‌رسد. ضمن اینکه از ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه نیز فروش بلیت قطارهای مسیر تهران- مشهد و بالعکس آغاز می‌شود.

 

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی اظهار داشت: فروش بلیت قطارهای نوروزی این شرکت ریلی از طریق مراکز فروش نیز از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه ۹۷ برای کلیه مسیرها به صورت همزمان صورت می‌گیرد.

 

شناسنده یادآور شد: برنامه حرکت قطارهای نوروزی سال ۱۳۹۸ از ۲۴ اسفند ۹۷ آغاز شده و تا ۱۶ فروردین ۹۸ ادامه دارد.

 

رئیس ستاد سفرهای نوروزی شرکت حمل و نقل ریلی تأکید کرد: با توجه به ظرفیت ایجاد شده، هم‌وطنان گرامی با برنامه‌ریزی مطلوب و توزیع سفر می‌توانند به صورت غیرحضوری (اینترنتی، اپلیکیشنی و تلفنی از طریق تلفن ۱۵۳۹) یا از نمایندگی‌های مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور اقدام به خرید بلیت کنند.

 

معاون اجرایی بزرگترین شرکت حمل و نقل ریلی مسافری از هم وطنان گرامی درخواست کرد: هنگام خرید بلیت قطارهای مسافری برای ثبت کد ملی و تاریخ تولد افراد در داخل برگه‌های بلیت حتماً کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.

 

وی افزود: همچنین بعد از دریافت بلیت، بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت یا مخدوش بودن آن، سریعاً موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند.

 

شناسنده تأکید کرد: بلیت‌های غیرهمنام یا مخدوش از درجه اعتبار ساقط بوده و دارندگان این‌گونه بلیت‌ها، مسافر بدون بلیت تلقی شده و از سوار شدن آنها به قطار جلوگیری به عمل خواهد آمد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------