تعدیل قیمت ها در آینده ای نزدیک / گوشت و مرغ در انتظار تصمیمات شفاف



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی , بازار گوشت و مرغ
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با اجرای تصمیمات ستاد تنظیم بازار، در آینده قیمت‌ها تعدیل خواهد شد و باید برخورد جدی با متخلفان به گونه‌ای باشد که مردم آن را احساس کنند. 

به گزارش خبرآنلاین، رضا رحمانی با بیان این مطلب در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار گفت: بازار با بخشنامه اصلاح نمی‌شود و باید با مکانیزم‌های علمی به این حوزه ورود کرد، از سوی دیگر باید سریعا تصمیمات لازم از سوی ستاد تنظیم بازار اتخاذ شود و اگر نیاز بود شبانه روزی کار کنیم تا برای مردم مشکلی پیش نیاید.

 

وی با اشاره به وضعیت فعلی بازار گوشت و مرغ، گفت: باید درباره کالاهای پُرمصرف، همچون گوشت و مرغ تصمیمات شفافی­ گرفته شود تا مطمئن شویم در دو ماه آینده با مشکلی مواجه نیستیم.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه با اجرای تصمیمات ستاد تنظیم بازار، در آینده قیمت‌ها تعدیل خواهد شد، افزود: در بحث نظارت مردم باید احساس کنند که با متخلف به طور جدی برخورد می‌شود، برخورد هم، اعلام آمار ۵ هزار نفری از تشکیل پرونده نیست، بلکه ممکن است دو پرونده تشکیل شود، اما این پرونده باید برای تخلف‌های اساسی باشد.

 

وی­ از دستور به رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان برای تشدید نظارت خبر داد و گفت: در موقعیت‌هایی باید از مکانیزم بازار برای کنترل و نظارت استفاده کرد، در موقعیتی دیگر هم که از سوی عده‌ای طمع‌کاری وجود دارد، ما باید ورود کنیم و این هم باید محسوس باشد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------