آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

یارانه نان صنعتی حذف می‌شود



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,
نمایندگان مجلس شورای اسلامی یارانه آرد صنف صنعت را حذف کرده و منابع حاصل از آن را به خرید تضمینی گندم اختصاص دادند. 

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه) بخش هزینه‌ای جزء دو بند الف تبصره ۱۴ را بررسی کرده و آن را به تصویب رساندند.

 

بر اساس این بند منابع وصولی وزارت نفت از مشترکان پس از تسویه سود سهام معوقه و مالیات‌های معوقه شرکت‌های تابعه وزارت نفت، باقیمانده آن به حساب سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود.

 

در ادامه نمایندگان بند الحاقی تبصره ۱۴ را بررسی کرده و آن را به تصویب رساندند. به موجب این بند یارانه آرد صنف صنعت حذف و منابع حاصل از آن به خرید تضمینی گندم اختصاص می‌یابد.

 

در ادامه نمایندگان بند (ب) تبصره ۱۴ را بررسی کرده و آن را به تصویب رساندند. به موجب این بند تبصره آئین‌نامه اجرایی این تبصره به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور و با همکاری وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، نفت، نیرو و تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهیه می‌شود و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

 

در ادامه نمایندگان بند الحاقی ۲ تبصره ۱۴ را بررسی کرده و به تصویب رساندند. بر اساس این بند عوارض شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از محل فروش درآمدهای نفتی موضوع ماده (۳۸) قانون مالیات بر ارزش افزوده پس از وصول ظرف مدت یک ماه به حساب وزارت کشور واریز می‌شود تا به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پرداخت شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------