فروش شکر با قیمت بیش از 3500 تومان تخلف است



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,فروش شکر
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: ایراد بر برخی وارد است که اطلاعات شفاف نداده و آمار منطبق با واقعیت نیست و عده‌ای می‌خواهند از عدم تدابیر صحیح ما سودجویی کنند. 

به گزارش ایسنا، "ارسلان میری" امروز 19 اسفندماه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان با اشاره به عدم ارائه اطلاعات مرغداران متخلف از سوی مبادی ذیربط اظهار کرد: با این شیوه نمی‌شود کار را مدیریت کرد، زمانی که همه بخواهند کار را به خوبی انجام بدهند، موفق هستیم.

 

وی افزود: باید ناظران و متولیان امر کار را به خوبی انجام بدهند. ما مرحله آخر هستیم و باید تخلفات قاطع، مستند و محکم به ما ارائه شود که دنبال کنیم و متهم کردن سایر دستگاه‌ها فایده‌ای ندارد.

 

میری با اشاره به اینکه ایراد بر برخی وارد است که اطلاعات شفاف نداده و آمار منطبق با واقعیت نیست و عده‌ای می‌خواهند از عدم تدابیر صحیح ما سودجویی کنند، بیان کرد: ما از تولید اطلاعات دقیق نداریم که اگر آمار واقعی باشد، می‌توانیم بهتر تصمیم بگیریم.

 

حواله شکر موجود است اما کارخانه‌ها نمی‌پذیرند!

 

به گزارش ایسنا، "یوسف جعفری" رییس اتاق اصناف کرمان در این جلسه درباره شکر در استان گفت: شکر موجود است و حواله ها صادر شده اما کارخانجات حواله ها را نمی پردازند و توزیع را انجام نمی دهند.

 

همچنین "مجید نژادبیگلری" مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمان اظهار کرد: از هفته گذشته تا امروز 949 تن حواله شکر صادر شده که 617 تن بارگیری و به استان کرمان آمده و در انبارها تخلیه شده است.

 

وی افزود: برای بارگیری شکر باقی مانده کامیون‌ها در صف قرار دارند و توزیع شکر با قیمت بیش از 3500 تومان تخلف است.

 

نژادبیگلری تصریح کرد: نیاز شکر استان 4300 تن برآورد شده که با پیگیری‌ها روز گذشته 3000 تن اختصاص داده شده است.

 

برای تامین میوه شب عید مشکلی نداریم 

براساس این گزارش "محمدحسنی" رییس سازمان تعاون روستایی استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در زمینه تامین میوه شب عید کل سهمیه استان جذب و ذخیره شده و مشکلی نداریم افزود: 20 تا 30 غرفه در مرکز استان برای ارائه میوه شب عید در نظر گرفته می شود و 120 محل توزیع در سطح استان در شهرستان ها و روستاها خواهیم داشت.

 

محمدحسنی تصریح کرد: همچنین میوه برای ذخیره احتیاطی ملی نیز داریم و بیش از نیاز استان ذخیره سازی صورت گرفته است که توزیع به عهده تنظیم بازار هر شهرستان و مسوولیت با فرماندار است.

 

به گزارش ایسنا، "مهدی حسینی نژاد" رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در این جلسه اظهار کرد: جهاد کشاورزی متولی برنامه ریزی، تامین و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی است و باید صفر تا 100 کار را انجام بدهد.

 

وی در ادامه افزود: 4800 تن شکر در استان کرمان نیاز داریم که در صورت عدم تامین، با چالش مواجه می شویم و باید این میزان شکر به استان وارد شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------