آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور در…

بیوتروریسم مصرف گوشت یخی شایعه است



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,گوشت یخی
سرپرست روابط عمومی و مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت با تکذیب بیوتروریسم مصرف گوشت‌های یخی، گفت: همه آزمایشات لازم برای بررسی این موضوع به صورت کامل انجام شده است. 

به گزارش فارس، کیانوش جهانپور در حاشیه نشست نوروزی وزیر بهداشت در  ارتباط با اپیدمی اسهال و استفراغ در بخش هایی از استان کردستان از جمله قروه و سریشاظهارداشت: نوروویروس عامل این بیماری مسری گوارشی است که سالانه حداقل ۶۸۵ میلیون نفر را در سراسر دنیا  آلوده می‌کند.

 

وی افزود:به دنبال بروز این اپیدمی، شایعاتی مبنی بر ارتباط موضوع به بیوتروریسم، گوشت‌های یخ‌زده و یا آلودگی منابع آب منتشر شده که این موضوع بی‌پایه بوده و مشخصا آلودگی آب و آلودگی گوشت، منتفی شده و در آزمایشات صورت گرفته مشخص شده بیماری ویروسی «نورواک» است.

 

سرپرست روابط عمومی و مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت با اشاره به تمهیدات چهارشنبه آخر سال گفت: کمپین سلامت نوروزی در نظر گرفته شده و باید توجه داشت پیشگیری اصل مهمی است که باید بیش از بیش به آن توجه شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------