آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

قیمت این روزهای گل سنبل: 38 هزار تومان



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی , گل سنبل
هر گلدان گل سنبل به گل فروشان با مبلغ 35 هزار تومان فروخته می‌شود و قیمت فروش آن در گل فروشی‌ها نیز 38 هزار تومان است. 

رئیس اتحادیه گل فروشان بجنورد از افزایش قیمت گل سنبل خبر داد.

 

آذری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این‌که سنبل یکی از سین‌های سفره هفت سین عید نوروز است که خرید آن در روزهای پایانی سال اوج می‌گیرد، گفت: اما قیمت هر گلدان از این گل به شدت افزایش یافته و بعید می‌دانم با این اوضاع اقتصادی، مردم تمایلی به خرید آن داشته باشند.

 

وی با بیان این‌که هر گلدان گل سنبل به گل فروشان با مبلغ 35 هزار تومان فروخته می‌شود و قیمت فروش آن در گل فروشی‌ها نیز 38 هزار تومان است، افزود: این درحالیست که قیمت هر گلدان گل سنبل در چنین روزهایی 18 هزار تومان بوده است.

 

آذری ادامه داد: میزان سفارش گل سنبل در گل فروشی 1000 گلدان بوده این در حالیست که امسال فقط 100 گلدان گل سنبل سفارش داده‌ام.

 

وی خاطرنشان کرد: این وضعیت در سایر گل فروشی‌ها نیز به همین شکل است و گل فروشی‌ها نمی‌توانند همانند سال‌های گذشته 1000 گلدان از این گل را با قیمت 30 میلیون تومان سفارش دهند و همه گلدان‌ها نیز بر روی دست‌شان باقی بماند.

 

آذری در رابطه با سایر گل‌هایی که معمولا برای هفت سین عید نوروز استفاده می‌شود نیز اظهار کرد: علاوه بر سنبل گل‌هایی همچون همیشه بهار، شب بو و آزالیا نیز استفاده می‌شود اما قیمت آن ها نیز افزایش یافته است.

 

وی توضیح داد: قیمت یک گلدان گل شب بو هم اکنون هشت هزار تومان است این درحالیست که در سال گذشته با قیمت چهار هزار تومان به فروش رسید و قیمت گل آزالیا نیز به 45 هزار تومان رسیده این درحالیست که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 20 هزار تومان بوده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------