رویترز: اروپایی‌ها بهای تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران و ونزوئلا را می‌پردازند



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,تحریم‌های نفتی
خبرگزاری رویترز نوشت با تحریم نفتی آمریکا علیه ایران و ونزوئلا، اروپایی‌ها برای تامین نفت موردنیاز خود دچار مشکل شده‌اند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز در مطلبی نوشت با تحریم نفتی آمریکا علیه ایران و ونزوئلا، اروپایی‌ها برای تامین نفت موردنیاز خود دچار مشکل شده و به روسیه روی آورده‌اند.

 

بر اساس اطلاعات موجود و اخباری که بازرگانان در اختیار این خبرگزاری گذاشته‌اند، اروپایی‌ها در تلاش برای جایگزین کردن منابع نفتی که آمریکایی‌ها آن‌ها را تحریم کرده‌اند، با مشکلاتی رو به رو شده‌اند.

 

در این گزارش آمده است: با در نظر گرفتن پیامد‌های تحریم‌ها، بسیاری از اعضای کشور‌های صادرکننده نفت (اوپک) صادرات نفت خام را در قالب بخشی از توافق با دیگر کشورها، متوقف کرده‌اند تا قیمت نفت افزایش یابد. در همین حال صادرات آمریکا رو به افزایش است، اما جایگزین خوبی برای تامین نفت اروپا محسوب نمی‌شود. در نتیجه پالایشگاه‌های اروپایی برای تامین نفت مورد نیاز خود دچار مشکل شده‌ و برای خرید نفت اورال روسیه به رقابت روی آورده‌اند.

 

منابع بازرگانی معتقدند که نفت اورال از لحاظ قیمت در وضع خوبی به سر می‌برد و به نظر نمی‌رسد که به زودی کاهش قیمت داشته باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------