آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لوازم خانگی گران خواهد شد؟

محمود سیجانی اظهار داشت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید…

انتقاد از موضوع سهمیه‌بندی بنزین/ سران قوا تدبیری بیاندیشند



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی , سهمیه‌بندی بنزین
نماینده مردم نایین، خور و بیابانک در مجلس با انتقاد از تصمیمات اخیر مبنی بر سهمیه‌بندی بنزین گفت: ما در شرایط فعلی هیچ پاسخی برای مردم نداریم، بیایید یک بار بر اساس مقتضیات زمان تصمیم‌گیری کنیم و فشار را از دوش مردم برداریم.

 به گزارش خانه ملت، عباسعلی پوربافرانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 15 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن گرامیداشت روز معلم و کارگر و همچنین روز ماما گفت: از سران قوا درخواست می‌کنم در شرایط فعلی تدبیری بیاندیشند و اجازه اتفاقاتی همچون سهمیه‌بندی بنزین را صادر نکنند. اگر مجلس به جایی مجوز داده است که تصمیمات موقت اتخاذ کند برای مسئله سهمیه‌بندی بنزین نبوده است.

نماینده مردم نایین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در شرایط عادی کار مردم را سخت می‌کنیم و نباید در شرایط سخت کار را بر مردم سخت‌تر کنیم، ادامه داد: متأسفانه امروز با تصمیمی که منجر به قطع یارانه آرد صنعتی شد، شاهد هستیم که مردم حتی برای تهیه ماکارانی نیز دچار مشکل شده‌اند، چقدر ما در بودجه 98 داد زدیم که آرد یارانه‌ای برای صنعت حذف نشود.

 

وی افزود: امروز باید چه پاسخی به کارگری که اندک حقوق او پاسخگوی تورم امروز حتی به مدت یک هفته را هم نمی‌دهد، داد. مردم واقعا این سوال را دارند که آیا امروز وقت سهمیه‌بندی بنزین است؟

 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آیا باید به مردم اینگونه جواب داد که مردمی که تصمیم‌گیر هستند و دور هم چنین تصمیماتی را اتخاذ می‌کنند، شرایط کشور را درک نمی‌کنند؟ امروز وضعیتی برای مردم ایجاد شده که ما پاسخی برای مردم نداریم و بیایید یک بار بر اساس مقتضیان زمان فکر کنیم و همه بار را بر دوش مردم نگذاریم.

 

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------