100 واحد مسکونی به خانواده های دو معلولی تهران واگذار می شود



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,مهشید چوبکار
معاون مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران گفت: همزمان با 25 تیرماه(هفته بهزیستی) طی آیینی، 100 واحد مسکونی مهر به خانواده های دو معلولی واگذار می شود. 

مهشید چوبکار روز یکشنبه در گفت و گو با  ایرنا اظهار داشت: اکنون کارهای عمرانی این تعداد واحد مسکونی در حال انجام است تا بتوانیم در زمان اعلام شده به مددجویان واگذار کنیم.

 

وی افزود: همچنین در شهرستان ملارد از بین 170 واحد مسکونی در حال ساخت 72 واحد و در پیشوای شهرستان ورامین 60 الی 80 واحد در مرحله آماده سازی و واگذاری است.

 

معاون مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران با اشاره به اینکه از زمان آغاز طرح مسکن مهر، شش هزار و یک مددجوی بهزیستی استان تهران صاحب خانه شده اند گفت: 9 هزار و 205 مددجو متقاضی واحدهای مسکونی بودند.

 

وی ادامه داد: سال گذشته 808 واحد مسکونی به معلولان واگذار شده است.

 

به گفته وی، 956 خانواده دو معلولی متقاضی دریافت مسکن مهر بودند که از این تعداد به 148 نفر مسکن واگذار شد.

 

چوبکار با بیان اینکه افزایش قیمت های ساخت و ساز باعث کندی در روند واگذاری واحدها شده است گفت: یکی از شرکت های عمرانی مسکن مهر سال گذشته اعلام کرد که به خاطر افزایش قیمت ها در مصالح ساختمانی امکان آماده سازی واحد برای مددجویان را ندارد که این امر از سوی استانداری و اداره کل راه و شهرسازی تهران در حال پیگیری است.

 

معاون مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران خاطر نشان کرد: این شرکت ساخت حدود 550 واحد مسکونی را بر عهده داشت در صورتی که مشکل حل شود این تعداد واحد نیز به مددجویان واگذار می شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------