آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

خرید کنتور آب در کشور یکسان شد



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,کنتور آب
معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: برای اولین بار در صنعت آب و فاضلاب، اسناد تأمین همسان کنتورهای آب خانگی توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تدوین و ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا کشفی، کنتور را یکی از مهم‌ترین کالاهای مصرفی در صنعت آب و فاضلاب دانست و افزود: این اقلام به طور مستمر توسط شرکت‌ها خریداری می‌گردد و وجود انواع و اقسام اسناد خرید و به تبع آن قراردادهای متفاوت در شرکت‌ها به دلیل نبود اسناد همسان خرید و همچنین لزوم ارتقای کیفیت این کالا، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور را بر آن داشت تا در راستای سیاست یکسان‌سازی فرآیندها، به تهیه و تدوین بسته کامل اسناد همسان تأمین کنتورهای آب خانگی با کد OP201 اقدام کند.

 

معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کشور تاکید کرد: این مجموعه یکی از کامل‌ترین اسنادی است که تاکنون در بخش تأمین کالا در کشور تهیه شده است.

 

وی ادامه داد: این مجموعه شامل تمامی اسناد مورد نیاز در فرایند خرید کنتور اعم از آگهی فراخوان مناقصه، اسناد ارزیابی کیفی، اسناد مناقصه، دستورالعمل شرکت در مناقصه، شرایط عمومی و خصوصی قرارداد، مشخصات فنی، شرایط بازرسی و سایر فرم‌ها و کاربرگ‌های مورد نیاز کاربران است.

 

بنا بر اعلام وزارت نیرو، کشفی با تاکید بر این‌که در تنظیم این اسناد از نظرات دست‌اندرکاران صنعت آب و فاضلاب استفاده شده است، گفت: با ابلاغ این اسناد همسان، از این پس تمامی فرایندهای خرید کنتور در کشور به‌صورت یکسان و واحد انجام خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------