آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

تا اطلاع ثانوی واردات گوشی مسافری بلامانع ماند



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,واردات گوشی
با وجود آنکه پیش‌بینی می‌شد ثبت تلفن همراه در قالب گوشی مسافری با کد ملی عمری نداشته باشد این روال تا اطلاع ثانوی تمدید شد. 

اوایل ماه گذشته بود که برای دومین بار پیاپی امکان ثبت گوشی با کد ملی افراد در قالب گوشی مسافری برای یک ماه تمدید شد که با این شرایط این مهلت روز گذشته به پایان رسید. اما بررسی‌ها حکایت از آن دارد که با وجود نظرات مختلف در رابطه با طرح رجیستری و واردات گوشی در قالب گوشی مسافری و ثبت انواع گوشی با کد ملی افراد مختلف، قرار بر آن شده تا اطلاع ثانوی ثبت تلفن مسافری با کد ملی افراد ادامه داشته باشد.

 

در این رابطه ابراهیم درستی - رئیس اتحادیه تلفن همراه - به ایسنا گفت: در جلسه هفته جاری که با حضور وزیر کشور و دیگر افراد مرتبط با حوزه بازار تلفن همراه برگزار شد، با تکیه بر توضیحات کارشناسی در زمینه واردات و تأمین نیاز بازار، مقرر شد تا اطلاع ثانوی عرضه و ثبت رجیستری تلفن همراه به روال گذشته ادامه یابد.

 

وی ادامه داد: این تصمیم در حالی اجرایی خواهد شد که در صورت تأمین نیاز بازار از سوی واردکنندگان و شرکت‌های تجاری، روال گذشته کنار گذاشته خواهد شد و تصمیم جدیدی در رابطه با بازار تلفن همراه و ثبت گوشی اتخاذ می‌شود.

 

درستی با تاکید بر اینکه باید در زمینه ثبت و واردات تلفن همراه با کد ملی حق و حقوق دولت پرداخت شود، خاطرنشان کرد: شرایط باید برای شرکت‌ها و واردکنندگان فراهم و مشخص شود که واردات تلفن همراه با چه نرخ ارز به کشور انجام گیرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------