آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

تاسیس موسسات اجاره مسکن / دولت نمی‌تواند اجاره بها تعیین کند



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,
اسلامی اظهار داشت: دولت نمی‌تواند سقف اجاره بها تعیین کند و به دنبال تعیین سقف اجاره بها هم نیستیم تمام اقدامات ما در جهت اجرای قانون ساماندهی عرضه و تولید مسکن است.

به گزاش ایلنا، محمد اسلامی در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی 2099 واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در شهر جدید اندیشه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این پروژه با مشارکت بخش خصوصی به اجرا می‌رسد اظهار داشت: یکی از این پروژه‌ها احداث مرکز محله با فضاهای آموزشی، بهداشتی، درمانی است که معماری سنتی اسلامی دارد و خدماتی که ارائه می‌دهد فراتر از جمعیت منطقه است.

 

وی درباره ساماندهی بازار اجاره اظهار داشت: در قالب ماده 2 قانون ساماندهی تولید و عرضه مسکن و همچنین ماده 2 آیین‌نامه این قانون موسساتی به وجود می‌آیند که مردم و احدهای مسکونی خود را به آنها واگذار می‌کنند تا بر اساس شیوه‌نامه‌ای مشخص واحدها به اجاره برسد، تلاش ما این است که این شیوه‌نامه هر چه زودتر نهایی شود.

 

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بر اساس تسهیلاتی که به صورت فردی ارائه می‌شود، همچینن به زوجین هم تعلق می‌گیرد، افزود: پکیجی را طراحی کردیم که هم عرضه را تقویت می‌کند و هم از تقاضا پشتیبانی خواهد کرد از این طریق به دنبال ساماندهی بازار مسکن و حمایت از اقشار هدف هستیم.

 

وی همچنین درباره آخرین تصمیمات برای بازار اجاره اظهار داشت: دولت نمی‌تواند سقف اجاره بها تعیین کند و به دنبال تعیین سقف اجاره بها هم نیستیم تمام اقدامات ما در جهت اجرای قانون ساماندهی عرضه و تولید مسکن است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------