آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

۳ نفر در دنیا ۱۰۰ میلیارد دلار ثروت دارند



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,برنارد آرنالت
برنارد آرنالت، ثروتمند ترین مرد اروپا با حداقل ۱۰۰ میلیارد دلار دارایی به تازگی به جف بزوس و بیل گیتس در کلوپ ثروتمندترین های دنیا پیوسته است. 

 به گزارش تسنیم به نقل از بلومبرگ، برنارد آرنالت، ثروتمند ترین مرد اروپا  با حداقل 100 میلیارد دلار دارایی به تازگی به جف بزوس و بیل گیتس در کلوپ ثروتمندترین های دنیا پیوسته است.

 

 آرنالت، رئیس شرکت کالاهای لوکس LVMH، با افزایش 2.9 درصدی سهام این سازنده کالاهای لوکس به رکورد 368.80 یورو در هر سهم، به گروه 100 میلیاردری ها پیوست. ثروت خالص وی در سال جاری 32 میلیارد دلار بالا رفته که بیشترین حد در شاخص میلیاردرهای بلومبرگ با 500 عضو است.

 

 میلیاردر های فرانسوی بیشترین ثروت را در بین اروپایی ها به این رتبه‌بندی در 2019 اضافه کرده اند. ثروت  100.4 میلیارد دلاری آرنالت در حال حاضربرابر با بیش از 3 درصد اقتصاد فرانسه است که بر فاصله طبقاتی در این کشور تاکید می‌کند. حتی در بحبوحه افزایش درگیری های تجاری ، تمایل مشتریان چینی برای کیفهای لوئیس ویتون و هنسی کنیاک، سود LVMH  را بالا برده است. سهام این شرکت در سال جاری 43 درصد رشد داشت که بیشترین عملکرد عالی در شاخص CAC40  فرانسه است.

 

 آرنالت و خانواده‌اش در بین سرمایه گذاران لوکسی قرار دارند که 650 میلیون دلار در آوریل به بازسازی کلیسای نوتردام پس از آتش گرفتن آن کمک کردند.

 

 آرنانت با خرید یک گروه نساجی مالک کریستین دایر وارد دنیای کالاهای لوکس شد.او تمام کسب و کارهای دیگر این شرکت را فروخت و با پول آن سهام LVMH را در 1988 خرید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------