قبض تلفن از دوره بعد در سراسر کشور حذف می شود



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,قبض تلفن
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: در راستای نهادینه‌سازی فرآیندهای دولت الکترونیک، از دوره آینده و همزمان با سیکل سوم، قبوض تلفن ثابت به صورت کامل حذف خواهد شد.

به گزارش مهر به نقل از شرکت مخابرات ایران، محمدرضا بیدخام گفت: از مهرماه سال جاری (سیکل سوم)، دیگر قبوض کارکرد تلفن ثابت در تمام استان‌ها و مناطق مخابراتی چاپ و توزیع نمی‌شود.

 

وی با تاکید بر استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌های دولت الکترونیک خاطرنشان کرد: با توجه به ایفای نقش مسئولیت‌ اجتماعی، شرکت مخابرات ایران قبوض کاغذی کارکرد هزینه تلفن ثابت مشترکان را از دوره آینده در تمام استان‌ها و مناطق مخابراتی حذف می‌کند.

 

بیدخام، صرفه‌جویی سالانه از حذف قبوض و به‌کارگیری این هزینه در راستای توسعه مخابرات را از اولویت‌های این شرکت دانست و گفت: تمام مشتریان تلفن‌ثابت در سراسر کشور از این پس می‌توانند با تماس با سامانه ۲۰۰۰ ، به‌صورت شبانه‌روزی از خدمات پرداخت قبوض استفاده کنند.

 

وی ادامه داد: وب‌سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir و کد دستوری ussd ستاره ۲۰۲۰ مربع نیز در اختیار تمام مشتریان قرار دارد و مشترکان در سراسر کشور می‌توانند ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به‌صورت لحظه‌ای، نسبت به پرداخت قبوض اقدام کنند.

 

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران افزود: ساده سازی فرایندها، ارائه خدمات به مشترکان در کمترین زمان و شفاف بودن کلیه امور مربوط به دریافت و پرداخت از مزایای مهم حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------