آخرین اخبار اقتصادی

حقوق کارگران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

وزیر کار: از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند

وزیر کار اعلام کرد که از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند. به گزارش عصرایران، به این نتیجه رسیدیم که با ارسال…

قیمت گوشت گوساله ۳۰هزارتومان کاهش یافت/ تداوم روند نزولی در بازار



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,قیمت گوشت
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه قیمت هرکیلو گوشت گوساله با حدود ۳۰ هزارتومان کاهش به ۸۵ هزارتومان رسیده است، گفت: روند کاهش قیمت با توجه به فراوانی عرضه، ادامه خواهد داشت. 

سید احمد مقدسی در گفتگو با مهر از کاهش ۳۰ هزارتومانی قیمت گوشت گوساله طی ماه های اخیر در بازار خبر داد و گفت: قیمت هرکیلوگرم گوشت گوساله از حدود ۱۱۵ هزارتومان به حدود ۸۵ هزارتومان رسیده است.

 

وی اضافه کرد: باتوجه به شرایط تولید و انباشت دام سنگین در کشور، پیش بینی می کنیم روند کاهش قیمت ادامه یابد.

 

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با اشاره به اینکه قیمت تمام شده تولید هرکیلوگرم گوشت گوساله ۳۱ هزار و ۷۰۰ تومان است، ادامه داد: قیمت دام زنده نیز کاهش زیادی داشته و طی روزهای اخیر مجددا حدود ۵ هزارتومان ارزان شده است؛ به عبارتی قیمت دام زنده تا خردادماه ۳۹ هزارتومان در هر کیلو بود که هم اکنون به کمتر از ۲۸ هزارتومان رسیده و در برخی نقاط کشور نیز بین ۲۵ تا ۲۶ هزارتومان عرضه می شود.

 

مقدسی انباشت دام و عدم خرید و تقاضا برای آن را از دلایل این کاهش قیمت اعلام و اضافه کرد: چند ماه قبل حدود ۳۰۰ هزار راس دام سبک و نزدیک به ۶۰ هزار راس دام سنگین در کشور انباشت شده بود که  طی این مدت نه تنها از تعداد آنها کم نشده بلکه افزایش هم یافته است.

 

وی گفت: درخواست ما از دولت این است که یا جلوی واردات را بگیرد یا اجازه صادرات بدهد.

 

مقدسی درباره طرح عرضه مستقیم گوشت به بازار توسط تولیدکنندگان نیز افزود:فعلا پیگیری های ما در این زمینه به نتیجه نرسیده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------