آخرین اخبار اقتصادی

حقوق کارگران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

وزیر کار: از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند

وزیر کار اعلام کرد که از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند. به گزارش عصرایران، به این نتیجه رسیدیم که با ارسال…

آغاز ثبت‌نام مسکن ملی در ۱۰ استان از نیمه آبان/ ۴ شرط نام‌نویسی



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,مسکن ملی
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از آغاز ثبت‌نام متقاضیان طرح ملی مسکن در ۱۰ استان خبر داد. اوایل شهریور امسال ثبت‌نام این طرح از استان کرمان آغاز شده بود. 

به گزارش تسنیم، محمود محمودزاده با یادآوری این‌که ثبت‌نام اولیه مسکن ملی در شهر کرمان برای تست سامانه انجام شد، اظهار کرد: تمام مشکلات و نواقص موجود در سامانه برای ثبت‌نام برطرف شده است.

 

وی ادامه داد: نام‌نویسی از متقاضیان مسکن ملی در 10 استان کشور از آبان ماه سال جاری آغاز می‌شود و به‌مرور استان‌های دیگر با فراهم شدن شرایط لازم در پروسه ثبت‌نام قرار می‌گیرند.

 

وی با بیان این‌که طبق قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن متقاضیان ثبت‌نام مسکن ملی باید دارای چهار شرط اصلی باشند، تصریح کرد: تأهل، فاقد مالکیت خصوصی، عدم استفاده از امکانات دولتی از قبیل زمین، آپارتمان یا تسهیلات ویژه یارانه‌دار و داشتن سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا از جمله این شرایط است.

 

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با تأکید بر این‌که امکان ثبت‌نام افراد دارای سابقه مالکیت در طرح ملی مسکن وجود ندارد گفت: برای متقاضیان دارای موارد خاص مکانیزمی برای بررسی این موارد در حال طراحی است اما اولویت با کسانی است که چهار شرط اصلی را داشته باشند.

 

محمودزاده با اعلام این‌که تا دو هفته آینده ثبت‌نام مسکن ملی در 10 استان کشور انجام خواهد شد، اظهار کرد: تلاش ما این است تا قبل از بهمن ماه سال جاری فرآیند ثبت‌نام در تمامی استان‌های کشور صورت گیرد.

 

به گزارش تسنیم، اوایل شهریور امسال طرح پایلوت ثبت‌نام طرح ملی مسکن در استان کرمان آغاز شده بود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------