انجام تراکنش‌های بانکی فقط با رمز پویا امکان‌پذیر است



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, تراکنش‌های بانکی
انجام تراکنش‌های بانکی و پرداخت از ابتدای دی‌ماه، فقط با رمز دوم پویا امکان‌پذیر خواهد بود و مردم به‌ منظور دریافت رمز و تایید شماره تلفن همراه خود، به بانکها مراجعه کنند. 

به گزارش مهر، بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای مهم اعلام کرد: انجام تراکنش‌های بانکی و پرداخت از ابتدای دی‌ماه، فقط با رمز دوم پویا امکان‌پذیر خواهد بود و مردم به‌ منظور دریافت رمز و تایید شماره تلفن همراه خود، به بانکها مراجعه کنند.

 

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع مشتریان محترم شبکه بانکی کشور می‌رساند که بانک‌ها و موسسات اعتباری در راستای ارتقاء سطح امنیت تراکنش‌های بدون حضور کارت در اینترنت، امکان دریافت رمز دوم پویا را فراهم نموده‌اند.

 

از آنجایی که انجام تراکنش‌های بانکی و پرداخت از ابتدای دی‌ماه سال جاری صرفا با رمز دوم پویا امکان‌پذیر خواهد بود، خواهشمند است هموطنان عزیز به‌منظور دریافت رمز و تایید شماره تلفن همراه خود به بانک صادرکننده کارت خود مراجعه فرمایند.

 

خاطرنشان می‌سازد در راستای پیشگیری از برداشت‌های غیرمجاز در فضای مجازی لازم است صرفاً از درگاه‌های مجاز بانکی و پرداخت استفاده و از ارایه اطلاعات در درگاه‌های مشکوک جدا خودداری شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------