تأخیر سامانه #۶۳۶۹* در ارسال کد رهگیری برای ثبت‌نام‌کنندگان



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, یارانه نقدی
چند روز از زمان آغاز به کار سامانه #۶۳۶۹* گذشته است و آن دسته از افرادی که پس از اختلال‌های بسیار موفق شده‌اند کد ملی خود را ارسال کنند، هنوز کد رهگیری دریافت نکرده‌اند.

به گزارش تسنیم، مطابق اعلام رسمی مسئولان، قرار بود برای افرادی که به واریزنشدن یارانه نقدی انتقاد دارند و کد ملی سرپرست خانوار را به سامانه #6369* ارسال کرده‌اند، طی 24 ساعت کد رهگیری ارسال شود؛ اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که بخش زیادی از معترضانی که کد ملی خود را به سامانه #6369* ارسال کرده‌اند، تاکنون کدرهگیری را دریافت نکرده‌اند. افراد بسیاری نیز در تماس با تسنیم از عدم دریافت کد رهگیری با وجود گذشت 24 ساعت از زمان ثبت کد ملی خود خبر داده‌اند.

 

 پس از واریز اولین دور از یارانه معیشتی تعداد زیادی از کارگران، بازنشستگان و افراد کم‌درآمد نسبت به عدم واریز یارانه معیشتی اعتراض کردند و همین موضوع باعث شد تا وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اعلام کند که آن  دسته از متقاضیانی که موفق به دریافت کمک معیشتی در دور اول نشده‌اند تا 10 روز آینده کد ملی خود (سرپرست خانوار با سیم کارت به نام خود) را به این سامانه ارسال و تا 24 ساعت بعد کد رهگیری دریافت کنند.

 

مسئولان نیز درباره میزان ثبت درخواست اعلام کرده‌اند که حدود 5.4میلیون خانوار در سامانه مذکور ثبت کرده‌اند‌؛ اما نکته مهم این است که کد رهگیری برای کسی ارسال نشده است.

 

به گزارش تسنیم، پیامک‌کنندگان کد ملی به کد دستوری، پیامک «هموطن گرامی، از این پس اطلاعات تمامی خدمات دولت به این شماره ارسال می‌شود»  را دریافت کرده‌اند، اما کد رهگیری برای آنها فرستاده نشده است.

 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, یارانه نقدی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------