چراغ سبز فرابورس به پدیده



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, پدیده

 

سرپرست گروه شرکت‌های پدیده از موافقت رسمی شرکت فرابورس ایران با ورود شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز به فرابورس خبر داد و گفت: پس از تشکیل مجمع عمومی، انتخاب هیئت مدیره، ارسال اطلاعات مجمع به فرابورس و گشایش نماد پدیده، معاملات سهام این شرکت در تابلوی فرابورس درج و انجام خواهد شد.

 

دوازدهم آذر بود که «علی کریمی» در جلسه با استاندار خراسان رضوی گفته بود: فهرست کامل سهامداران پدیده به شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار ارائه شده و جلسات فشرده‌ای برای ثبت اسامی سهامداران در سامانه فرابورس در حال برگزاری است که به زودی نتایج آن اطلاع رسانی خواهد شد. حالا بر اساس خبر روز گذشته روابط عمومی و بین‌الملل گروه شرکت‌های پدیده، شرکت فرابورس با ورود پدیده به فرابورس موافقت کرده است.

 

«علی کریمی» سرپرست گروه شرکت‌های پدیده درباره جزئیات این خبر توضیح داد: در جلسه 24 آذر کمیته پذیرش شرکت فرابورس ایران، با درج نماد شرکت توسعه تحت نماد«گتوشا» در لیست شرکت‌های فرابورس موافقت و موضوع طی نامه‌ای به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام شد. کریمی افزود: شرکت سپرده‌گذاری نیز از امروز (روز گذشته) عملیات ثبت سهام سهامداران  را اجرایی خواهد کرد.

 

ثبت نام 70 هزار سهامدار در سامانه سجام

وی با اشاره به ثبت نام بیش از ۷۰ هزار نفر از سهامداران در سامانه سجام و تشکر از آنان اظهار امیدواری کرد برای تسریع و تسهیل  در اقدامات آینده شرکت، بقیه سهامداران پدیده نیز در اسرع وقت برای ثبت‌نام در سامانه سجام اقدام کنند.

 

 سرپرست گروه شرکت‌های پدیده یادآور شد: پس از تکمیل عملیات ثبت سهام سهامداران توسط شرکت سپرده‌گذاری زمینه تشکیل مجمع عمومی سهامداران فراهم خواهد شد. هفته گذشته نیز مدیرعامل موسسه پشتیبانی سهام پدیده گفته بود: ثبت سهام سهامداران در شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و ثبت نام در سامانه سجام برای ورود به فرابورس ضروری است. «عباسعلی طوسیان» افزوده بود: از تمامی سهامداران تقاضا می‌شود، برای تسریع در ثبت سهام به نام ایشان در سامانه فرابورس برای ثبت‌نام در سامانه سجام sejam.ir/padideh اقدام کنند.

 

اوایل دی، برگزاری مجمع عمومی

از دیگر موضوعات مهم درباره شرکت پدیده، زمان برگزاری مجمع عمومی این شرکت است. مجمعی که برگزاری آن لازمه تکمیل اقدامات برای فعال شدن پدیده در فرابورس خواهد بود. آخرین اظهارنظر کریمی در این باره، مربوط به همان جلسه 12 آذر با استاندار بود که گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده برای اخذمصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، مجمع عمومی شرکت پدیده اوایل دی برگزار خواهد شد.

 

  خراسان  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------