زمان ثبت‌نام مجدد در طرح مسکن ملی تهران



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, طرح اقدام ملی مسکن
زمان نام‌نویسی مجدد از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان‌های تهران و البرز 30 تا 45 روز آینده خواهد بود. 

 زمان نام‌نویسی مجدد از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان‌های تهران و البرز 30 تا 45 روز آینده خواهد بود.

 

روز شنبه اول دی‌ماه از ساعت ۱۰ صبح ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان‌های تهران، البرز و قزوین آغاز شد. استقبال بالای متقاضیان در این استان‌ها باعث شد تا بسیاری از افراد واجد شرایط نتوانند نام‌نویسی کنند. بنا به اعلام وزارت راه و شهرسازی، پس از ۲۷ دقیقه ظرفیت پردیس تکمیل شد و به همین ترتیب در شهرهای هشتگرد، پرند و دیگر مناطق نیز نام‌نویسی کامل شد. شریف‌آباد آخرین شهری بود که تا پاسی از شب ظرفیت خالی داشت و نهایتا این شهر نیز پر شد. بر این اساس بسیاری از متقاضیان واقعی از ثبت نام جا ماندند.

 

تقی رضایی مدیر‌کل راه و شهرسازی استان البرز درباره زمان نام‌نویسی مجدد از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان‌های تهران و البرز به خبرنگار فارس در کرج گفت: غربالگری در یک سری از حوزه‌ها در اختیار ما نیست و باید از سیستم‌های بیرونی استفاده کنیم.

 

وی افزود: برآورد ما این است که حدود ۳۰ تا ۴۵ روز بررسی افراد واجد شرایط که فرم «ج» آنها سبز است طول خواهد کشید. اگر بعد از این‌که مشخص شد ظرفیت خالی وجود دارد که قطعا این‌طور است مجددا ثبت نام در استان‌های تهران و البرز انجام خواهد شد؛ کما این‌که در سایر نقاط کشور نیز به همین شکل عمل می‌شود.

 

 

  فارس 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------