آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

ایران هفتمین مصرف کننده لوازم آرایشی در جهان است



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,لوازم آرایشی
معاون پیشگیری و کاهش تقاضای مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: ایران هفتمین مصرف کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در دنیا و دومین در خاورمیانه است. 

عبدالله هندیانی روز سه شنبه در دومین همایش و نمایشگاه فراورده های بهداشتی آرایشی و سلوزی و صنایع وابسته که در هتل المپیک افزود: میزان تولید فراورده های آرایشی و بهداشتی در کشور افزایش نیافته زیرا شرکت ها در تامین مواد اولیه مشکل دارند.

 

وی اظهار داشت: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حوزه تولید داخل کمک می کند تا از ورود قاچاق در بخش های مختلف با سیاست گذاری در سطح کلان جلوگیری کند.

 

هندیانی ادامه داد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حوزه تصمیم گیری نسبت به قاچاق فراوردهای آرایشی بهداشتی نقش مهمی دارد زیرا در سال ۹۶ از ۱۲.۶ میلیارد دلار قاچاق کالا، حجم زیادی از آن مرتبط با حوزه فراوردهای آرایشی و بهداشتی است.

 

معاون پیشگیری و کاهش تقاضای مبارزه با قاچاق کالا و ارز خاطر نشان کرد: با توجه به تحریم های ظالمانه نیاز داریم تصمیماتی در حوزه قاچاق اتخاذ کنیم زیرا در حوزه فراوردهای آرایشی و بهداشتی با قاچاق و تقلب مواجه هستیم.

 

وی تصریح کرد: باید با اقدام پیشگرانه رویکرد جامعه را به سمت فراوردهای اصیل سوق دهیم تا با قاچاق مواجه نشویم.

 

دومین همایش و نمایشگاه فراورده های آرایشی و بهداشتی و سلولزی و صنایع وابسته در هتل المپیک از سوم تا پنجم دی ماه برپا است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------