آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

چشم‌انداز کاهش رشد اقتصاد ایران با رصد بانک جهانی

درحالی که دولت سیزدهم ماه‌هاست روی رشد بالای اقتصای در دو سال تازه سپری شده نسبت به سال‌های پیش از آن افتخار می‌کند، بانک…

تلاش مجلس برای همسان‌سازی و افزایش حقوق بازنشستگان



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,حقوق بازنشستگان
نایب رییس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که توجه به وضعیت بازنشستگان در اولویت کار کمیسیون تلفیق و مجلس شورای اسلامی است از ارائه‌ پیشنهادات به کمیسیون تلفیق برای افزایش حقوق بازنشستگان و افزایش اعتبار همسان‌سازی بازنشستگان خبر داد. 

علی‌اصغر یوسف نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به تعیین وضعیت حقوق شاغلین، به نظر می‌رسد برای حقوق بازنشستگان اعم از لشگری و کشوری نیز باید فکری کرد که فاصله حقوق‌ها به یکدیگر نزدیک شود و این موضوعی است که مورد توجه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

 

وی ادامه داد: ما در کمیسیون تلفیق در جهت جبران این مساله تلاش می‌کنیم تا حقوق بازنشستگان مورد توجه قرار گیرد در همین راستا پیشنهاداتی از جانب نمایندگان ارائه شده و مجلس شورای اسلامی نسبت به افزایش حقوق بازنشستگان نظر مثبتی دارد.

 

نایب رییس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دولت در بودجه امسال برای همسان‌سازی و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ۶۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی کرده که پیشنهادی برای افزایش این مبلغ به ۹۰۰۰ میلیارد تومان وجود دارد و اگر در کمیسیون تلیفیق یا مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد باید به دنبال تامین منابع مربوطه باشیم.

 

یوسف‌نژاد با بیان این‌که موضوع بازنشستگان در اولویت کار مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تلفیق قرار دارد، یادآور شد: ما در کمیسیون تلفیق به دنبال این هستیم که برای تامین منابع مالی لازم اقداماتی را انجام دهیم تا بتوانیم برای همسان سازی و افزایش حقوق بازنشستگان که حق مسلم آنهاست اقدامی انجام دهیم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------