ورود به میادین میوه‌ و تره‌بار فقط با ماسک و دستکش



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, سید سعید راد
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اقدامات این سازمان در مقابله با انتشار ویروس کرونا، گفت: استفاده شهروندان از ماسک و دستکش در میادین میوه و تره‌بار ضروری است.

به گزارش خبرآنلاین، سید سعید راد با تأکید بر ضد عفونی کردن روزانه و مستمر میادین میوه و تره بار و کنترل دمای بدن کارگران این مراکز، اظهار کرد: با تمام دشواری‌های موجود، در کنترل گسترش ویروس کرونا در بین کارکنان و کارگران میادین و بازارهای میوه و تره بار، موفق بوده‌ایم و این روند را با جدیت و دقت ادامه خواهیم داد.

 

وی به موضوع حضور روزانه انبوه شهروندان در میادین میوه و تره بار برای خرید ارزاق و مایحتاج مورد نیاز خود، اشاره کرد و گفت: اگر چه کارگران غرفه‌ها با ماسک و دستکش برای کمک به مراجعه‌کنندگان حضور دارند، اما با توجه به اینکه عموماً مشتریان تمایل دارند خودشان محصولات مورد نظرشان را دستچین کنند، به آنها توصیه می‌کنیم حتماً با ماسک و دستکش در این مراکز حضور یابند.

 

راد با اشاره به اینکه توصیه‌های بهداشتی از طریق بنرها و پوسترهای آموزشی و نیز با استفاده از سیستم‌ صوتی در میادین میوه و تره بار، به طور مرتب به شهروندان یادآوری و تأکید می‌شود، تصریح کرد: با وجود آنکه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به منظور رعایت فاصله‌گذاری، نسبت به خط‌کشی و علامت‌گذاری میادین میوه و تره بار اقدام کرده، اما تحقق این امر نیازمند همکاری مراجعه‌کنندگان است.

 

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا در میادین میوه و تره بار، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی بیش از پیش شهروندان در رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش و حفظ فاصله فیزیکی با کمترین آسیب از پاندمی کرونا عبور کنیم.

 

گفتنی است، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از آغاز ورود ویروس کرونا در کشورمان تا کنون، بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی، ضمن کنترل دمای بدن کارگران و الزام آنها به استفاده از ماسک و دستکش با جداسازی توزین‌کنندگان و صندوقداران و نیز ضدعفونی کردن مستمر و روزانه میادین میوه و تره بار، همه توان خود را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا به کار گرفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------