مرغ به مرز ۱۹ هزار تومان رسید



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, مرغ
قیمت فروش هر کیلوگرم مرغ ۱۶ تا ۱۹ هزار تومان شد این در حالی است که تا هفته گذشته هر کیلوگرم از این محصول ۱۲ تا ۱۳ هزار تومان به فروش می‌رسید. 

به گزارش  تسنیم قیمت هر کیلوگرم مرغ بعد از ماه ها حرکت در مسیر تعادل دوباره پرکشیده است به طوری که هر کیلوگرم از این محصول 15 تا 17 هزار تومان به فرش می رسد درحالی که قیمت این محصول تا هفته گذشته 12 تا 13 هزار تومان بود.

 

قیمت این محصول در سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات 124،  وزارت صنعت، معدن و تجارت 12 هزار و 900 تومان اعلام شده است.

 

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار خبرگزاری تسنیم هر کیلوگرم از این محصول در فروشگاهی در خیابان میرزای شیرازی 16 هزار تومان، نارمک 15 هزار و 500 تومان تا 16 هزار تومان و در خیابان خورشید در دروازه شمیران که بورس مرغ فروشان است 17 هزار و 900 تومان  به فروش می رسد.

 

 بنابراین گزارش قیمت هر کیلوگرم مرغ در خیابان ستارخان  18 هزار و 800 تومان به فروش می رسد و فروشنده نیز میگوید:« مرغ نیست و به اندازه مصرف همیشگی توزیع نشده نمی شود».

 

بر اساس قیمت مصوب مرغ اعلام در سامانه 124 وزارت صنعت در حال حاضر هر کیلوگرم مرغ بر اساس گزارش میدانی خبرنگار خبرگزاری تسنیم 3 هزار و 100 تومان تا 6 هزار و 100 تومان گران تر از نرخ مصوب، در تهران به فروش می‌رسد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------