شرایط مشمولان دریافت ودیعه مسکن



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,

 

علی قائدی معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی: اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن برای خانواده‌های مستاجر کم‌درآمد که در واحدهای مسکونی کوچک‌ متراژ زندگی می‌کنند جزو برنامه‌های کوتاه مدت دولت به منظور ساماندهی بازار اجاره تلقی می‌شود.

 

خانوارهایی که در خانه‌های مسکونی مطابق الگوی مصرف زندگی می‌کنند، شامل تسهیلات می‌شوند که این الگو در شهر تهران ۷۵ متر و در سایر شهرها ۱۰۰ متر برآورد می‌شود. دولت با در نظر گرفتن مجموعه نظرات مطرح شده و به دلیل شرایط خاص بازار مسکن، مصمم به نرخ‌گذاری در بازار اجاره است و این امر در مجموعه وزارت راه و شهرسازی نهایی شده است. 

 

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علی قائدی معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی: اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن برای خانواده‌های مستاجر کم‌درآمد که در واحدهای مسکونی کوچک‌ متراژ زندگی می‌کنند جزو برنامه‌های کوتاه مدت دولت به منظور ساماندهی بازار اجاره تلقی می‌شود.

 

خانوارهایی که در خانه‌های مسکونی مطابق الگوی مصرف زندگی می‌کنند، شامل تسهیلات می‌شوند که این الگو در شهر تهران ۷۵ متر و در سایر شهرها ۱۰۰ متر برآورد می‌شود.

 

 دولت با در نظر گرفتن مجموعه نظرات مطرح شده و به دلیل شرایط خاص بازار مسکن، مصمم به نرخ‌گذاری در بازار اجاره است و این امر در مجموعه وزارت راه و شهرسازی نهایی شده است.

 

متوسط قیمت مسکن در تهران به متری ۱۹ میلیون تومان رسید 

براساس گزارش دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در تهران در خردادماه امسال با افزایشی ۱۲.۱ درصدی نسبت به ماه قبل، به ۱۹ میلیون و ۷۱هزار تومان رسیده است. 

 

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ براساس گزارش دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در تهران در خردادماه امسال با افزایشی ۱۲.۱ درصدی نسبت به ماه قبل، به ۱۹ میلیون و ۷۱هزار تومان رسیده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------