آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

نرخ هر شانه تخم مرغ 30 عددی 20 هزار تومان شد



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,تخم مرغ
براساس اطلاعیه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ؛ قیمت هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی بسته به وزن آن در حدود ۲۰.۰۰۰ تومان اعلام گردیده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه با متخلفان برخورد می شود 

به گزارش تسنیم، با توجه به افزایش هزینه‌ها و با هدف حفظ و استمرار تولید،موضوع بررسی قیمت تخم مرغ در دستورکار کارگروه تنظیم بازار قرار گرفت که براساس افزایش هزینه هایی از جمله :حقوق ودستمزد،حمل ونقل،خوراک و... سقف قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری حداکثر 95000ریال تعیین گردیده و بر این اساس قیمت مصرف کننده هر شانه تخم مرغ 30 عددی بسته به وزن آن در حدود 20.000 تومان تعیین گردید . بدیهی است فروش تخم مرغ با قیمت های بالاتر از قیمت مصوب تخلف و در صورت مشاهده برخورد قانونی لازم با متخلفان، توسط بازرسان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان های صمت استانی معمول خواهد شد.

 

همچنین در این راستا هماهنگی لازم با سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری، فروشگاه های زنجیره ای و تشکلهای تولیدی صورت گرفته وتوزیع گسترده و مکفی تخم مرغ با حداقل سود عمده وخرده فروشی در مراکز یادشده در حال انجام است .

 

گفتنی است براساس تصمیمات کارگروه تنظیم بازار به منظور استفاده از ظرفیت تشکل های واتحادیه های تولیدی، تنظیم بازار تخم مرغ بر عهده اتحادیه مرکزی مرغداران میهن قرارگرفته و در شرایطی که قیمت تخم مرغ در کشور روند افزایشی داشته است، با هماهنگی صورت گرفته با اتحادیه ذیربط صادرات تخم مرغ تا زمان تنظیم بازار داخلی متوقف گردید..

 

هموطنان و مصرف کنندگان محترم در صورت مشاهده تخلفات احتمالی اعم از عدم درج قیمت ،گرانفروشی و... می توانند مراتب را به صورت حضوری و یا تلفنی به سازمان حمایت و سازمان صنعت معدن و تجارت استانها و تلفن 124 گزارش تا مراتب مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد .

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------