آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

بازگشت فروشنده‌های شمال شهر به بازار؟



برخی مشاوران املاک در مناطق شمالی پایتخت از افزایش عرضه فایل‌های جدید به بنگاه‌ها خبر می‌دهند.

به گزارش دنیای‌اقتصاد ، طی یک ماه اخیر به دلیل نوسانات پی‌در پی قیمت‌ها در بازار مسکن، گروه زیادی از مالکان از عرضه واحد مسکونی خود برای فروش به بازار منصرف شدند. این گروه از مالکان به دلیل وجود انتظارات تورمی در بازار سعی داشتند تا رسیدن قیمت‌ها به سطح موردنظر از فروش ملک خود خودداری کنند، در نتیجه حجم فایل‌های عرضه‌شده به بازار به‌شدت کاهش پیدا کرد.

 

با این حال طی چند روز اخیر برخی مشاوران املاک در مناطق شمالی پایتخت عنوان می‌کنند تعدادی از مالکان که تاکنون از بازار عقب‌نشینی کرده بودند و حتی در صورت مراجعه خریدار، حاضر به فروش نمی‌شدند؛ برای فروش ملک خود اعلام آمادگی کرده‌اند. البته این گروه از مالکان همچنان سعی دارند قیمت‌های پیشنهادی خود را در سطح بالا اظهار کنند.

 

در عین حال برخی مشاوران املاک معتقدند پیش‌بینی این گروه از مالکان برای کاهش سرعت رشد قیمت‌ها در چندماه آتی، یکی از مهم‌ترین دلایل بازگشت این مالکان در مناطق شمالی پایتخت به بازار بوده است. اما مشاوران املاک در سایر مناطق شهری به‌ویژه در دو منطقه مصرفی پایتخت عنوان می‌کنند مالکان در این مناطق همچنان برای عرضه فایل خود تردید دارند. در جدول نبض بازار امروز قیمت پیشنهادی تعدادی از آپارتمان‌های مسکونی ارائه شده که بخش زیادی از آنها در مناطق شمالی پایتخت قرار گرفته‌اند.

 

 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,بازار مسکن
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------