بدون ماسک سرویس نمی‌دهیم/ با متخلفان برخورد می‌شود



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,وزیر راه و شهرسازی
وزیر راه و شهرسازی بر رعایت پروتکل‌های جدید برای پیشگیری از کرونا تاکید کرد و گفت: کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند و از ماسک استفاده نکنند هیچ سرویسی در حوزه‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی از جمله وسایل حمل و نقل عمومی به آنها داده نمی‌شود و اگر شخص یا مسوولی در این زمینه تخلف کنند با او برخورد می‌شود. 

محمد اسلامی درباره پروتکل‌های جدید جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و این که آیا محدودیت‌های تردد با وجود گسترش شیوع ویروس کرونا اعمال خواهد شد یا خیر گفت: در حوزه وزارت راه و شهرسازی مردمی که از ماسک استفاده نکنند و پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را رعایت نکنند پذیرش نمی‌شوند و به عنوان مثال نمی‌تواند سوار هیچ یک از وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس، سواری‌های کرایه پلاک عمومی یا هواپیما شوند و اگر مسوولی در هر حوزه‌ای به این نکات بی توجهی کند و پروتکل‌ها را رعایت نکند تخلف محسوب شده و با آن برخورد خواهیم کرد.

 

وی افزود: مهم‌ترین عامل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که مردم و همه کسانی که به گونه‌ای در درون و بیرون شهرها تردد دارند باید آن را مدنظر قرار دهند.

 

اسلامی اعلام کرد: هم اکنون مصوبه چند لایحه وزارتی برای اعمال پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده است و همه ما در مقابل آن مسوولیم و بایستی آن را رعایت کنیم. در واقع اگر این احساس مسئولیت ملی در همه مردم وجود داشته باشد می‌توانیم از شر این ویروس منحوس خلاص شویم.

 

وزیر راه و شهرسازی گفت: باید همه بدانیم اگر از ماسک استفاده کنیم نه تنها خودمان بلکه دیگران را هم در امان نگه داشته‌ایم واگر از ماسک  استفاده نکنیم جامعه را به مخاطره می‌اندازیم بنابراین بایستی احساس مسئولیت خود را در تغییر الگوی زندگی متاثر از شیوع ویروس کرونا نشان دهیم و با اخلاق انسانی و اسلامی زندگی بهتر برای خودمان و دیگران بسازیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------