آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لوازم خانگی گران خواهد شد؟

محمود سیجانی اظهار داشت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید…

قالیباف اصل:قیمت دارا دوم اصلاح می‌شود



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,قالیباف
.قالیباف اصل گفت: باتوجه به تصمیم اعضای شورای عالی بورس، قرار شد تا قیمت صندوق دارا دوم تغییر کند.

قالیباف اصل رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در حاشیه جلسه شورای عالی بورس اظهار کرد:این جلسه در اصل به علت اتفاقاتی که در چند هفته اخیر در بورس رخ داد و سبب اُفت شاخص شده است، برگزار شد. در این جلسه تصمیمات مهمی گرفتیم و اعضای شورای عالی بورس نیز به دغدغه های سرمایه گذاران در بازار سرمایه اشاره کردند.

 

او افزود:یکی از موضوعات مهمی که در جلسه بحث شد در خصوص عرضه ETF پالایشی ها بود که هم اکنون درخواست ثبت آن برای سازمان بورس ارسال شده و مجوز عرضه آن را صادر کرده ایم، حال نوبت سازمان خصوصی سازی است کارهای ثبتش را انجام دهد.

 

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تصریح کرد: در ادامه جلسه سرقیمت این صندوق بحث شد که با توجه به نظر اکثریت قرار شد که قیمت این صندوق تغییر کند، اما این موضوع باید در هیات دولت نیز مورد بررسی قرار گیرد.

 

قالیباف با اشاره به اینکه در خصوص‌ای تی اف دوم دولت، مجوز‌ها از طریق سازمان بورس داده شده است و به موقع انجام خواهد شد، گفت:عرضه این صندوق عمومی است از طریق درگاه‌های بانکی و بورس انجام می‌شود.

 

او بیان کرد:ای تی اف سوم هم در برنامه است، ولی تا از طرف خصوصی سازی درخواست نشود ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم، اما این موضوع هم در دست پیگیری است.

 

رئیس سازمان بورس با بیان اینکه تعیین قیمت در خصوص صندوق دوم مهم است که توسط هیات دولت در حال بررسی است، افزود:در سبد‌ای تی اف دوم پالایشی‌ها هستند.

 

قالیباف بیان کرد:افراد با کد ملی هم می‌توانند صندوق دوم را بگیرند.

 

 باشگاه خبرنگاران جوان 

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------