عقبگرد بورس به کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, بورس
شاخص بورس که بعد از کاهشی چشم گیر روند افزایشی به خود گرفته و مجددا وارد کانال یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد شده بود، امروز دوباره نزولی شد و به کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد عقب گرد کرد. 

به گزارش ایسنا، معاملات امروز بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار با ۴۳ هزار و ۲۹۵ واحد نزول رقم یک میلیون و ۶۸۴ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۶۵۱۴ واحد کاهش و رقم ۴۵۵ هزار و ۹۹۱ واحد را ثبت کرد.

 

معامله گران یک میلیون معامله انجام دادند که ۱۰۲ هزار و ۲۹۹ میلیارد ریال ارزش داشت.

 

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان، مخابرات ایران، پالایش نفت تهران و معدنی و صنعتی گل گهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثی=یر مثبت را روی بورس گذاشتند.

 

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، ایران خودرو، بانک تجارت، پالایش نفت بندرعباس و سایپا نمادهای پربیننده این بازار بودند.

 

شاخص کل فرابورس نیز که دیروز وارد کانال ۱۸ هزار واحد شده بود، امروز با ۳۷۰ واحد کاIA رقم ۱۷ هزار و ۷۸۸ واحد را ثبت کرد.

 

معامله گران این بازار ۴۰۱ هزار معامله انجام دادند که ۳۰ هزار و ۸۷۴ میلیارد ریال ارزش داشت.

 

سنگ آهن گهر زمین، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی تندگویان، سهامی ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پتروشیمی مارون و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

 

نمادهای پربیننده این بازار نیز سرمایه گذاری پویا، بانک دی، سهامی ذوب آهن اصفهان، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی تندگویان، صنایع ماشین های اداری ایران و س. توسعه و عمران استان کرمان بودند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------