آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

جزییاتی از طرح شماره گذاری اینترنتی خودرو



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, شماره گذاری اینترنتی خودرو
رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا گفت: فروشنده و خریدار مدارک هویتی و سکونتی را باید در دفاتر پلیس + ۱۰ ثبت کنند و سپس وارد سامانه شماره‌گذاری اینترنتی شوند و پس از تایید مدارک مورد نیاز، بازه زمانی مد نظر خود را برای مراجعه به مراکز شماره گذاری تعیین می‌کنند. 

 سرهنگ «علی محمدی» درباره طرح شماره گذاری اینترنتی خودرو گفت: ابتدا باید بگویم که طرح‌های هوشمندسازی پلیس راهور ناجا از جمله شماره گذاری اینترنتی، تحت تدابیر فرمانده نیروی انتظامی و سردار هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا در راستای ارائه خدمت بیشتر به شهروندان به مرحله اجرا در آمده است.

 

رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا افزود: در این طرح فروشنده و خریدار ابتدا مدارک هویتی و سکونتی خود را در دفاتر پلیس + ۱۰ ثبت کرده و پس از ثبت مشخصات، وارد سامانه شماره‌گذاری اینترنتی شده و پس از تایید مدارک موردنیاز، بازه زمانی مد نظر خود را برای مراجعه به مراکز شماره گذاری تعیین می‌کنند. سپس به صورت حضوری در مرکز تعویض پلاکی که قبلا رزرو کرده اند حضور یافته و مراحل تعویض پلاک خودرو را انجام می‌دهند.

 

وی درخصوص مراحل ورود به سامانه تعویض پلاک اینترنتی بیان کرد: برای استفاده از سامانه شماره گذاری اینترنتی ابتدا باید اشخاص متقاضی با دست داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه به یکی از دفاتر پلیس + ۱۰ در محل سکونت خود مراجعه کنند؛ ذکر این نکته ضروری است که در فاز اول طرح شماره گذاری اینترنتی صرفا خدمت نقل و انتقال اینترنتی برای اشخاص حقیقی ایرانی که مالکیت ۶ دانگ کامل خودروی سواری را دارند، امکان‌پذیر است.

 

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: حضور اشخاص حقیقی شامل متقاضی فروش و متقاضی خرید در تمام مراحل الزامی است و در اجرای این طرح نمی‌توان به صورت وکالتی کاری را انجام داد.

 

وی ادامه داد: با حضور فروشنده و خریدار در دفاتر پلیس + ۱۰ مشخصات هویتی و سکونتی فرد ثبت می‌شود. البته اگر بعد از ثبت آدرس، محل سکونت، محل کوچه یا پلاک متقاضیان تغییر کرد می‌توانند برای اصلاح آدرس خود مراجعه کنند؛ برای این کار می‌توانند به اپلیکیشن «پلیس من» وارد شده و نسبت به تصحیح آدرس اقدام کنند، اما اگر شهر محل سکونت تغییر کرده باشد، باید اصلاحات را از طریق مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ انجام دهند.

 

رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا  در پایان گفت: در این مرحله شخص حقیقی متقاضی فروش با مراجعه به آدرس اینترنتی www.pelak.epolice.ir نسبت به ثبت نام و دریافت رمز عبور یک بار مصرف اقدام می‌کند؛ پس از ورود به سامانه مربوطه وارد قسمت نقل و انتقالات اینترنتی شده و قوانین و مطالب درج شده را مطالعه کرده و تأیید می‌کند.

 

 فارس  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------