آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

قیمت طلای سیاه به بالای ۴۰ دلار بازگشت



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,طلای سیاه
قیمت شاخص نفت خام برنت ساعت ۴ و ۳۱ دقیقه امروز (دوشنبه، ۱۹ آبان‌ماه) با ۸۰ سنت افزایش به ۴۰ دلار و ۲۷ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا با ۸۴ سنت افزایش به ۳۷ دلار و ۹۸ سنت رسید. 

به گزارش شانا به نقل از خبرگزاری رویترز از سنگاپور، قیمت نهایی شاخص نفت خام برنت روز جمعه (۱۶ آبان‌ماه) ۳۹ دلار و ۴۷ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا ۳۷ دلار و ۱۴ سنت بود.

 

قیمت نفت امروز در بازارهای جهانی بیش از ۲ درصد افزایش یافت و قیمت شاخص نفت خام برنت به بیش از ۴۰ دلار برای هر بشکه رسید. پس از آنکه جو بایدن اکثریت آرا را در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده به خود اختصاص داد، تمایل به ریسک در بازار افزایش یافت و نگرانی درباره آثار افزایش شیوع ویروس کرونا بر تقاضای سوخت را تحت تأثیر قرار داد.

 

مایکل مک‌کارتی، تحلیلگر ارشد مؤسسه سی‌ام‌سی سیدنی، در این باره گفت: تمایل به ریسک در معامله‌های امروز صبح زیاد است. این مسئله نشان‌دهنده افزایش اطمینان از ریاست جمهوری جو بایدن است، این در حالی است که حزب جمهوریخواه کنترل سنا را حفظ خواهد کرد. 

 

وی افزود: نتیجه انتخابات از نظر بازار ایده‌آل است. هیچ یک از دو حزب کنگره را کنترل نمی‌کنند، بنابراین هم جنگ‌های تجاری و هم مالیات‌های بیشتر به‌طور عمده‌ای از دستور کار خارج شده‌اند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------