آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

صعود ۲۱ هزار واحدی شاخص بورس



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, بورس
در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل روندی نزولی داشت و یک میلیون و ۳۷۴ هزار واحد نیز رسید. البته این روند در ساعات پایانی کمی نزولی شد و در نهایت شاخص روی عدد یک میلیون و ۳۶۶ هزار واحد ایستاد. 

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۲۱ هزار و ۲۳۵ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۶۶ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۲۳۰۳ واحد افزایش به رقم ۳۸۳ هزار و ۵۷۸ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون معامله به ارزش ۱۸۳ هزار و ۲۹۴ میلیارد ریال انجام دادند.

 

ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گلگهر، پالایش نفت اصفهان، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، بانک تجارت و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند و سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی، ایران خودرو، سایپا، فولاد مبارکه اصفهان، بانک تجارت، ملی صنایع مس ایران و گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو نمادهای پربیننده این بازار بودند.

 

در آن سوی بازار سرمایه فرابورس روندی نزولی داشت و شاخص کل این بازار با پنج واحد کاهش در رقم ۱۶ هزار و ۶۴۱ واحد ایستاد.

 

معامله‌گران این بازار ۸۰۷ هزار معامله به ارزش ۵۵ هزار و ۲۵۲ میلیارد ریال انجام دادند.

 

بانک دی و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پلیمر آریاساسول، فولاد هرمزگان جنوب، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، مدیریت انرژی امید تابان‌هور و شرکت آهن و فولاد ارفع نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. مجتمع صنایع لاستیک یزد، برق و انرژی پیوندگستر پارس، پتروشیمی ارومیه، سهامی ذوب آهن اصفهان، بانک دی، کشاورزی و دامپروری ملاردشیر و سرمایه گذاری پویا نمادهای پربیننده این بازار بودند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------