آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

شاخص بورس در ارتفاع 1.5 میلیون واحد ماندگار شد



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,بورس
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت ۵ هزار واحدی، در ارتفاع یک ‌میلیون و ۵۰۷هزار واحد قرار گرفت. 

به گزارش تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 14میلیارد و 423میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 13هزار و 958میلیارد تومان در بیش از 2 میلیون و 133هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 5528واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 507هزار و 364واحد قرار گرفت.

 

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و معدنی و صنعتی گل گهر شد و در مقابل شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، بانک صادرات و گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

  

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3میلیارد و 103میلیون ورقه به‌ارزش 6هزار و 474میلیارد تومان در یک میلیون و 167هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 48واحد رشد کرد و در ارتفاع 19هزار و 226واحد قرار گرفت.

 

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های پتروشیمی مارون، سنگ آهن گهر زمین و تولید نیروی برق دماوند شد و در مقابل شرکت‌های پلیمر آریا ساسول، سرمایه‌گذاری صبا تامین و بانک دی بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------