مالیات بر اجاره و مستغلات در سال ۱۴۰۰ افزایش نمی‌یابد



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,مالیات بر اجاره
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس گفت: بر اساس تصمیم کمیسیون تلفیق، مالیات بر مستغلات و اجاره در سال ۱۴۰۰ افزایش نخواهد یافت. 

به گزارش مهر، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در نشست خبری که صبح امروز (شنبه) برگزار شد، گفت: اولین جلسه بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ در کمیسیون تلفیق با حضور نمایندگان عضو این کمیسیون و مسئولانی از مرکز پژوهش‌های مجلس، دیوان محاسبات، سازمان برنامه و بودجه کشور، اتاق‌های سه گانه، قوه قضائیه و ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه در این جلسه بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ مورد بررسی قرار گرفت، گفت: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس مقرر شد مالیات بر اجاره و مستغلات همانند سال‌های گذشته باشد و بر این اساس نسبت به سال ۹۹ افزایش نخواهد داشت و درآمد دولت در این زمینه ثابت خواهد بود.

 

زارع اظهارداشت: همچنین در این جلسه مالیات بر اشخاص حقوقی غیردولتی، مالیات بر حقوق‌ها به صورت پلکانی که در خواست مجلس بود، مالیات بر خودروهای لوکس، مالیات بر خانه‌های خالی و کاهش نرخ تعرفه‌های ورودی کالاهای اساسی جهت بررسی و کارشناسی بیشتر به کمیته‌های تخصصی ارجاع شد.

 

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بخش‌های درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در این هفته در کمیسیون تلفیق بررسی می‌شود و از هفته آینده، بخش‌های هزینه‌ای مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------